Friday, September 21, 2007

lagi2

Aku memang kenal dengan raylene ini tapi aku dan dia tidak rapat sangat walaupun tinggal dalam satu rumah flat. Maksud aku rumah pangsa tapi dia tinggal tingkat 3.Setiap kali dia turun dari rumah aku akan cuba memikat hatinya tapi aku tewas dalam permainan ini.Aku cuba dan mencuba dan mencuba mungkin nasibku baik.Setiap kali aku menatap wajahnya, aku rasa sayu.Setiap kali juga aku sering melancap sehingga air mani ku meleleh keluar.Selepas melancap aku akan berasa lemah akan perbuatan yang telah kul akukan, begitulah keadaanku setiap aku melihatnya.Raylene ni seorang gadis yang berbangsa dayak.Dia ini mudah juga bergaul dengan orang lain.Tetapi berlainan pula sikapnya kat aku.Aku pula tak kisah dengan apa yang membuatkanya benci kat aku.

Setiap kali juga dia turun dari rumahnya pada waktu malam untuk membeli roti yang dijual oleh apek dengan yang jual guna van.Semasa dia turun dia selalu memakai pakaian yang seksi sehingga menampakkan pehanya yang putih.Malah 'boboy' ku sekejap sahaja naik apabila melihat dia berpakaian dia begitu. Pada waktu itu juga rakanku yang melepak selalu juga mengganggu dia apabila dia membeli roti.Aku amat cemburu dengan tindakan mereka itu.Namun ada juga dikalangan mereka yang mengambil kesempatan untuk memegang buritnya apabila dia berjalan balik ke rumah.Kelakuan mereka itu hanya kadang-kala sahaja terjadi. Dia hanya sempat berkata"jangan macam itulah".Aku melihat dari tingkap rumahku akan gelagat mereka.Mereka yang menggangu nya itu adalah rakanku juga.Tapi aku tak ambil kisah dengan itu.

Pada suatu petang aku dan rakanku berkumpul dihalaman rumah kebetulan juga rakan raylene turut serta join dengan kami.Kami pun undi setiap pasangan bergu main badminton.Setelah undi aku berpasangan dengan dia.Cun juga pasanganku dengan dia.Mahu tak mahu dia pun menegurku.Aku menjawap dengan beberapa patah kata.Setelah penat bermain aku dan dia relax kat bangku relax melepaskan rasa penat selepas main tadi.Rakanku semua membiarkan kami berdua.Mereka semua seronok bermain badminton tanpa menghiraukan kami.

Aku pun berbual dengan dia.Setelah berbual-bual aku pun mengucapkan satu kata yang hendak ku sampaikan "Lin aku suka kat awak dan amat mencintaimu".Dia hanya tersenyum apabila mendengar kataku."lawak betul awak nilah". katanya.Lalu dia pun meminta kebenaran dariku untuk pulang.Sebelum pulang aku memesan ingin berjumpa dengannya pada pukul 8.00 malam dekat taman permainan.Dia menepati janji pada malamnya.Aku buat dating dengannya sehingga larut malam."Saya sebenar sudah lama suka kat awak tapi awak ni pendiam sebab tu saya benci kat awak ni".Aku hanya diam mendengar katanya.oooo begitu rupanya,patut awak lain macam saja jumpa saya .Jam tanganku menunujukkan 12 tengah malam.Kami pun pulang belum sempat dia balik dia menyuruhku pergi ke rumahnya tengah hari esok dengan tujuan mengulang kaji pelajaran bersama.

Kesokkan harinya aku pun pergi kat rumahnya dan mengetok pintu rumahnya.Dia membuka pintu dan mempersilakan aku masuk.Setelah itu aku duduk kat kerusi rumahnya. kebetulan juaga hari itu semua orang dirumahnya tak ada.Dia pun mengambil buku untuk diulangkaji.Kami duduk berdekatan mengulang kaji bersama.Setelah terlalu lama, mataku hilang kosentrasi dengan memandang mukanya.Dia hairan melihatku.Lalu aku teringat akan kata-kat adiknya"kakak saya ada lihat blue film yang dibuka oleh bapaku tapi cara sembunyi-sembunyi curi melihat" Batang kemaluanku tiba-tiba menegak. Raylene u ni pernah tengok film blue film ke cara curi-curi.dengan berani aku bertanya.Raylene hairan memandangku"siapa yang cakap kat awak"tanya nya.
"Adik awaklah".kataku.Dia menunduk malu.Tanpa ragu-ragu aku pun mengajaknya menonton blue film ayahnya.Dia pun mengambil blue film yang disimpan oleh ayahnya.Dalam hatiku berkata rupanya dia ni dalam senyap ada juga tonton film macam ni. Belum sampai 5 minit menonton film itu.Dia naik stim.Dia duduk disebelahku berada dalam keadaan stim.Tanpa tidak dapat menahan nafsunya tiba-tiba dia memanggil namaku way .

Aku melihat dia mencapai tahap kalimak hendak keluar.Tanpa ragu-ragu aku cuba menutup film itu.Dia pun berhenti berbuat demikian.Tapi raut wajahnya dia dalam keadaan yang stim.Aku bertanya raylene jom kita buat.Aku terus membawanya pergi kat katil ayahnya .Dia pun mendekatkan mukanya kat aku.Aku menciumnya tapi dia amat kekok sikit.Aku mengulum lidah.Dia juga kelihatn serba-sedikit malu berbuat demikian.Aku terus menciumnya bahagian badannya dan dia naik stim yang kuat amat sangat."huhhuhuhuh" dia mengeluh.......Dia mengeliat-liat apabila aku menjilat lehernya.Aku membuka bajunya satu persatu mula-mula butang bajunya kutanggalkan dan ternampaklah buah dadanya yang mengejang.Aku membuka coli yang dipakainya lalu aku terus menjilatnya dengan penuh nafsu.Inilah saat yang sangat kuidamkan selama ini.Setelah puas aku menjilat puting buah dadanya lalu dia berkata 'way aku dah tak tahan ni'. Skirtnya ku buka juga satu persatu-satu sehingga nampak seluar dalamnya.Aku pun membuka bajuku sehingga hanya seluar dalam ku yang nampak."cepatlah aku dah tak tahan ni"katanya. Aku pun membuka seluar dalamku maka nampaklah satu zakar yang besar menegak.Aku terus membuka seluar dalam raylene.Tanpa berlengah aku terus memasukkan pelir ku dalam farajnya.Ahhhhhh!!!!!!!!! sakit.....katanya.
Aku cuba memasukannya secara perlahan-lahan dan akhirnya aku berjaya menakluki lubuk yang indah itu.maka berlakulah adengan in &out...ahhhhhhhhhhhh.Aku semakin cepat melakukan adegan tersebut.Alangkah seronoknya mengamput perempuan daripada melancap.Malah ini pengalaman ku yang pertama mengamput faraj wanita.Rasanya seperti farajnya menghisap pelirku. "Lin aku dah nak keluar ni....Lalu aku pancutkan dekat perutnya berserta dengan rasa organisme faraj yang dikeluarkannya.Pelirku berasa panas sikit dengan kehadiran cecair yang dikeluarkannya.Setelah itu aku menjilat biji kelentit walaupun ianya berbau air maniku. "ahhhhhhhhhh dia mengering kesedapan akibat perbuatan ku . ahhhhhhhhhhhhhh.......huhuhuhuhuhaaahhhhhhh lagi way.....lagi way.Aku terus menjilat.Setelah itu aku pula menyuruhnya menjilat pelir tapi dia tak mahu "geli saya" malah kupaksa juga akhirnya dia menjilat pelir "ahhhhhhhh betapa sedapnya nikmat yang kurasa ini.Aku memegang kepalanya kerana terlalu sedap."Lin dah nak keluar ni....u nak telan ke.........dia cuba menarik mukanya tapi terlambat air maniku dengan cepatnya keluar dan termasuk kedalam mulutnya.Aku menyuruhnya agar dia menelan air mani tersebut.Selepas itu aku menjilat semula biji kelentitnya sekali dia mengeluarkan air kalimat....aku terus tarik diri....Aku pun guna stail merangkak dan aku amputnya dari belakang........aduhhhhhhahhhhhhhhhhh.Air mani ku terpancut lagi maka pelir lembik dan aku menyuruhnya menjilatnya semula.............dia menjilat dengan penuh ghairah sekali.Batang pelir ku naik semula dengan itu aku melanjutkan adegan pada farajnya dengan bermacam-macam stail.Kami sama-sama mengeluh kesedapan.Akhirnya kami pun berhenti dengan adegan itu.Setelah puas bermatian berperang ,aku melihat pelir beberapa tompok darah.Rupa aku telah memecah virgin gadis yang masih dara.Tapi dia memberikan senyuman kepada sebagai tanda dia berasa puas denganku.Kami pun sama-sama mengenakan pakaian.Setelah siap mengenakan pakaian aku pun pulang.Sebelum pulang aku sempat memberikan kucupan mulut dengan sebagai tanda terima kasih.Kini saya berpindah tempat lain malah saya tidak akan melupakan apa yang telah berlaku.Pengalaman manis tidak akan ku lupakan tambahan pulak kami sama-sama first time in play dan kami berasa puas melakukanya.

KETIKA KEJADIAN UMUR SAYA 15 TAHUN. KETIKA ITU SAYA MENETAP DI LONDON KERANA MENGIKUTI KELUARGA KERANA BAPA SAYA BEKERJA DI SANA SELAMA 3 TAHUN.

DI BELAKANG RUMAH SAYA ADA HUTAN REKREASI DAN WAKTU MALAM RAMAI PARA REMAJA BERCUMBUAN DAN ADA YANG BERLEBIHAN. PADA TIAP MALAM SAYA AKAN PERGI MENGENDAP ORANG BERCUMBUANDAN KADANG KALA SEHINGGA BASAH CIPAP SAYA COS TERANSANG.

SEHINGGA SATU HARI, SEDANG MENGENDAP, SAYA TERASA SESUATU MERABA PUNGGUNG SAYA. ALANGKAH TERPERANJAT. BILA SAYA MENOLEH SAYA MELIHAT SEORANG LELAKI YANG TIDAK DIKENALI SUDAH SEPARUH BOGEL SAMBIL TANGANNYA MERABA PUNGGUNG SAYA.APABILA SAYA CUBA MELARIKAN DIRI CEPAT2 DIA MERENTAP MINI SKIRT. SAYA BERHENTI KERANA MALU UNTUK TERUS MELARIKAN DIRI TANPA KAIN. TERUS LELAKI ITU MENDEKATI SAYA DAN MENGUGUT SAYA UNTUK MELAKUKAN ADEGAN YANG SAYA LIHAT SEBENTAR TADI. DALAM KETERPAKSAAN SAYA MERELAKANNYA.

SEGALI GUS DIA MENGELUARKAN BTG YANG LEMBIK MACAM GETAH PAIP DAN MENGGESELKANNYA KE CELAHAN PEHA SAYA. SAYA MULA RASA ENAK DAN MERANGSANGNYA UNTUK MEMASUKKAN BATANGNYA YANG SUDAH MENGERAS DAN PANJANG LEBIH KURANG 9 INCI. TETAPI APA YANG SAYA TUNGGU TIDAK DILAKUKAN. DIA MEMBELEK TUBUH SAYA DAN MEMASUKAN TANGANNYA KEDALAM T-SHIRT DAN BALIK BRA YANG SAYA PAKAI DAN TERUS MERAMAS. SAYA MENGERANG TETAPI MUNGKIN DERANGAN SAYA MEMBUAT DIA LEBIH BERNAFSU. SETELAH 5 MINIT DIA BEHENTI. SAYA FIKIR MUNGKIN SUDAH TAMAT. SAYA MELIHAT TUBUH SAYA DAN TERPERANJAT KERANA SAYA SUDAH DALAM KEADAAN BOGEL. SAYA CUBA MENCARI PAKAIAN SAYA TETAPI TIADA. LELAKI ITU MUNCUL SEMULA DAN MEMBAWA RANTING YANG BERDIAMETER 5 CM. DIA TERUS MENUSUK KEDALAM CIPAP SAYA. SAYA MENJERIT SEKUATNYA. AMAT PERIT SEKALI TUSUKANNYA YANG MASUK KIRA KIRA 14 CM. DENGAN LAJUNYA DENGAN MENGHAYUN RANTING ITU. SELEPAS MBEBERAPA KETIKA, DIA BERHENTI KEMUDIAN MEMBERI PAKAIAN SAYA KEMBALI. SAYA TERUS MEMAKAINYA DAN KEMBALI KE RUMAH.

TIBA DIRUMAH, PEKEBUN YANG BERBANGSA INGGERIS BERTANYA MENGAPA KAIN MINI SKIRT SAYA BERTANDA SEPERTI DI RENTAP. SAYA KATA JATUH SEMASA JALAN DI TMN. TADI. TERUS SAYA MASUK KE RUMAH MENGIKUT PINTU BELAKANG DAN TERUS KE BILIK DAN TUKAR PAKAIAN.

KETIKA MENUKAR PAKAIAN SAYA MEMBELEK CIPAP SAYA DAN KELIHATAN CEBISAN KULIT KAYU DAN KESAN DARAH. SAYA PERGI KE BILIK MANDI DAN MEMBASUH. MENJERIT SAYA BILA MENCURAHKAN AIR DI CIPAP. CEPAT2 SAYA KESAT DAN LIHAT KESAN MELECET DI BIBIR CIPAP SAYA.

SAYA TIDAK SENANG UNTUK MELAKUKAN APA2 KERANA TERASA SAKIT WALAUPUN BERJALAN KEKADANG TERBERHENTI KERANA KESAN MELECET YANG BERGESER DENGAN SELUAR DALAM....

SEMENJAK HARI ITU SAYA TIDAK BERANI UNTUK MENGENDAP DI TMN. ITU...........


Thursday, April 27, 2006
Kak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Pengalaman pertama aku bersama perempuan berlaku kira-kira 7 tahun lalu. Pada waktu itu aku mula bekerja kilang. Oleh kerana rumah aku yang jauh dari tempat kerja maka aku dengan 2 orang kawan lagi menyewa bilik atas sebuah rumah. Bahagian bawah rumah didiami oleh sepasang suami isteri iaitu Abang Leh dengan Kak Imah.

walupun mereka telah lama berkahwin tapi masih tak mempunyai anak. Abang Leh umurnya lebih kurang 35 tahun dan Kak Imah pula dalam 32 tahun, kedua-dua mereka juga bekerja kilang jadi kadang-kadang hanya salah seorang sahaja yang ada dirumah tambahan pula Abang Leh suka kerja lebih masa jadi selalunya tinggal Kak Imah seorang dirumah.


Kak Imah memang seorang wanita yang cantik dan baik, selalunya dia akan memakai baju yang bersopan walaupun dia tak memakai tudung. Oleh kerana bilik air hanya ada satu dirumah itu maka kami terpaksa berkongsi antara kami berlima.Selalunya saya seorang saja yang ada kat rumah sebab
dua orang kawan saya tu selalu keluar dengan awek.


Memang lumrah orang muda suka mengendap, pada satu malam saya terdengar suara Kak Imah memanggil suaminya. "Bangg dah dekat sebulan kita tak buat tu". Keghairahan aku pun meningkat bila terdengar suara Abang Leh menjawap" Bang letih la Imah besok la kita buat". Kemudian terdengar suara Kak Imah semacam merayu kepada suaminya"Abang tidur Imah buatkan" Dari celah-celah rekahan kayu lantai rumah aku lihat Kak Imah memegang batang Abang Leh yang masih lembik dan memasukkan kedalam mulutnya, hampir 5 minit aku lihat batang Abang Leh hanya menegang sedikit sedangkan batang aku memang keras macam besi.

Dalam samar-samar itu aku lihat Kak Imah bangun dan melondehkan kain batiknya dan aku lihat punggungnya masih bulat dan pejal. Semasa dia merangkak naik
keatas Abang Leh aku nampak rekahan vagina Kak Imah yang kemerah-merahan, berderau darah aku melihatnya.Selepas itu aku lihat Kak Imah bertenggek di atas batang Abang Leh, aku lihat Kak Imah memegang batang Abang Leh dan memasukkannya kedalam lubang vaginanya tetapi tak berjaya kerana batang Abang Leh yang tak menegang sepenuhnya, tapi setelah berkali-kali mencuba akhirnya batang Abang Leh masuk dalam lubang Kak Imah. Kak Imah menggoyang-goyangkan punggungnya supaya batang Abang Leh bergerak dalam lubang vaginanya.

Tak sampai 5 minit aku terdengar suara Abang Leh mengerang sambil tangannya meramas-ramas punggung Kak Lina "Imah abang nak terpancut ni" Cepatnya fikir hatiku, aku kalau melancap pun dekat 15 minit kalau main dengan Kak Imah boleh tahan 1/2 jam ni. Aku memang ingin melancap masa itu juga tapi fikir-fikir elok melancap dalam bilik air.Tetapi niat aku terhenti seketika apabila aku lihat Kak Imah bangun dari atas Abang Leh dan terus kebilik air. Setelah menunggu hampir 1/2 jam baru aku lihat Kak Imah kembali kedalam biliknya dengan muka yang ceria, mungkin Kak Imah melancap kot fikir hatiku tapi sekarang aku mesti ke
bilik air kalau tidak terpancut air mani aku atas katil.


Sampai dalam bilik air aku menarik seluar pendek aku kebawah dan sambil berdiri aku mengurut-ngurut batangku yang panjang nya hampir 8 inci dan hampir sebesar lengan, kepala batangku licin dan kemerah-merahan apa yang aku bayangkan masa itu hanyalah rekahan vagina Kak Imah. Setelah hampir 15 minit melancapkan batangku aku tersentak apabila pintu bilik air ditolak orang "Kak Imah" suaraku semacam tersekat Kak Imah tercegat didepan mataku. Kak Imah semacam terpegun melihat batangku yang kemas berada dalam genggamanku. Aku lihat mata Kak Imah tertumpu pada batangku yang panjang dan keras itu. Sifat malu semakin berkurang pada diriku dan aku memberanikan diri pergi kearah Kak Imah.

Masa aku hampir denganya mata kami berdua saling berpandangan, aku memegang tangan Kak Imah dan meletakannya pada batangku yang sangat
keras itu. Memang seperti yang dijangkakan Kak Imah terus mengurut-ngurut batangku dan memasukkannya kedalam mulutnya. Inilah pertama kali batangku dihisap oleh seorang perempuan. Kak Imah memang sangat ghairah ketika itu bukan saja batangku yang dihisapnya tapi buah zakarku juga. Semasa Kak Imah
meneruskan kerja-kerja hisapannya, aku menarik kain batiknya dan menampakkan punggungnya yang bulat dan pejal itu. Tanganku terus mengusap-usap rekahan vaginanya yang basah itu.


Sedang aku asyik mengusap-ucap biji kelentit Kak Imah dia memandang aku dan berkata "Wan, kita bersatu sekarang Wan, nanti takut Abang Leh terjaga pula" Aku memandang Kak Imah dan mengangguk tanda setuju. Kak Imah berbaring atas lantai bilik air dan mengankangkan kedua-dua pahanya yang gebu itu. Kak Imah bertanya "Wan pernah tak buat seks". Aku mengelengkan kepala."Tak pa akak ajarkan, naik atas akak. Aku berada atas Kak Imah yang telanjang bulat, aku dapat lihat jelas tubuhnya yang putih dan bentuk badan yang sangat mengiurkan, buah dadanya sederhana besar tapi masih tegang, tapi itu tak penting sekarang. Kak Imah memegang batangku dan meletakkanya kepala batangku diatas rekahan vaginanya dan mengarahkan aku menekan batangku perlahan-lahan kedalam
lubang vaginanya.

"Wan tekan sikit sampai masuk kepala" dlm suara yang penuh keghairahan Kak Imah mengerang "mmmhhhmmm sedap Wan sedap tekan lagi sampai habis". Aku terus menekan batangku ke dasar vagina Kak Imah, terasa kehangatan lubang
vagina Kak Imah dan juga air vagina. Dengan arahan Kak Imah supaya aku menutuhnya dengan kuat aku terus menarik dan menekan batangku kedalam lubang vagina Kak Imah sepantas yang mungkin. Hampir 25 minit berdayung akhirnya aku memancutkan air maniku kedalam rahim Kak Imah. Selepas peristiwa itu aku selalu mengadakan hubungan seks dengan Kak Imah hampir setiap hari.

Sekarang dia telah mempunyai 3 orang anak hasil dari hubungan kami, tetapi semua anak itu berbinkan Abang Leh dan hubungan mereka suami isteri pun sangat baik sekarang dan Abang Leh tak pernah mensyaki apa-apa. Walaupun aku telah berkahwin sekarang tetapi dalam sebulan sekurang-kurangnya 2 kali aku akan ke rumah Kak Imah dan selalunya kami akan bersetubuh 2 kali pancut, dan kadang-kadang didepan anak-anaknya. Kak Imah memang pandai memuaskan nafsu aku.


Wednesday, April 26, 2006
Orang gaji ley..

Ketika itu musim cuti sekolah, jadi semua keluargaku pergi bercuti,tinggallah aku dengan orang gaji (O.G) keluagaku.Aku tak pergi kerana aku tidak suka melancong.Sebelum tu aku nak cerita serba sedikit tentang o.g aku.Nama o.g aku adalah kak sue,dia berasal dari Hadhyai Thailand tapi boleh cakap melayu.Kak sue ni berusia 32 tahun,mukanya taklah cantik sangat tapi berkulit cerah.Kak sue pernah berkahwin tapi dah bercerai dan mempunyai 2 orang anak yang dijaga oleh neneknya di Thailand.Apa yang menarik tentang kak sue ini ialah dia mempunyai tetek yang besar lebih kurang 40 inci ukur lilit dadanya, aku agak je.

Itulah yang menarik perhatianku.Aku sangat sukakan perempuan yang mempunyai tetek yang besar,aku tak peduli samada perempuan tu cantik atau tidak tapi yang penting mesti mempunyai tetek yang besar.Setiap kali aku keluar jalan-jalan disekitar bandar Kuala Lumpur ini apa yang menjadi perhatianku apabila berselisih dengan perempuan adalah dadanya,aku tak pandang sangat mukanya.

Berbalik kepada cerita asal,kak sue ini sememangnya mempunyai tetek yang besar.Suatu hari aku masuk ke dapur kerana nak minum jadi aku suruhlah kak sue buat air oren.Setelah itu aku pun duduk di meja makan, seketika kemudian kak sue pun datang dengan air oren lalu diletakkan dihadapanku.Aku pun suruhlah kak sue duduk sekali kerana sememangnya aku ingin berbual dengannya.Ketika itu kak sue memakai baju putih yang agak ketat tapi tidak memekai coli oleh itu nampaklah teteknya yang agak besar itu terbayang disebalik bajunya itu.

ketika sedang berbual berbual terpancul soalan yang agak panas dari mulutku.Aku bertanyakan kak sue bagaimana rasanya berasmara,kak sue tanpa segan silu menjawab bahawa ia sememangnya indah,keindahannya sememangnya tidak dapat dirasai oleh orang yang belum pernah berasmara..aku mula bertanyakan tentang posisi dan teknik-teknik yang pernah dilakukan oleh kak sue ketika dia berasmara.Kak sue pun menjawab terdapat banyak posisi yang boleh dilakukan ketika berasmara..............(kak sue mula menerangkan tentang posisi tersebut kepada aku).Tapi antara banyak-banyak posisi,kak sue beritahu aku yang dia sukakan posisi perempuan diatas,lelaki dibawah.

Kemudian kak sue bertanyakan aku kenapa aku bertanyakan soalan-soalan begini kepadanya maka aku menjawab bahawa aku tidak pernah berasmara jadi aku hanya ingin mengetahui.Kemudian aku terus mengajak kak sue berasmara dengan aku kerana aku tahu perempuan yang berusia 32 tahun masih lagi mempunyai nafsu seks lebih-lebih lagi kak sue ni sudah lama tidak discrew oleh mana-mana lelaki sejak bercerai dengan suaminya.Sebaik saja mendengar pelawaan ikhlas aku,kak sue terdiam seketika.Kemudian dia bertanya aku balik betul ke aku nak screw dia punya cipap,aku hanya berkata mestilah nak.

Setelah mendengar pesetujuan aku maka dengan rakusnya kak sue menarik tangan aku masuk kebiliknya.Mula-mula kak sue menanggalkan bajunya,sebaik saja dia menanggalkan bajunya maka teserlahlah dua benda yang cukup besar yang menjadi idaman aku selama ini.Selepas itu aku terus menanggalkan pakaian aku sehinggalah aku dan kak sue sama-sama berbogel.Ketika itu aku punya batang dah keras gila kemudian aku dan kak sue mula naik keatas katil.Aku menindih kak sue dari atas,masa tu aku tak dapat bayangkan betapa nikmatnya bila dada kak sue menikam dada aku.

Aku mula menyoyot dan menghisap puting dada kak sue sambil tangan aku yang satu lagi meramas tetek kak sue yang satu lagi.Aku mula mendengar suara nikmat yang keluar dari mulut kak sue manakala dada kak sue mula berombak dengan nafasnya turun naik.Setelah itu aku mula meneroka segenap inci tubuh putih kak sue,ketika itulah suara kak sue semakin kuat kemudian aku merasakan aku dan kak sue sudah basah kerana air mazi sudah mula keluar dari sepasang batang dan cipap.Kemudian kak sue pula menindih aku dari atas dan sasaran kak sue adalah batang aku yang besar.Kak sue mula mengulum dan menghisap aku punya batang,masa tu aku rasa nak terpancut tapi aku tahan kerana aku belum lagi screw cipap kak sue.

Setelah hampir 15 minit kak sue mengulum aku punya batang,kak sue memberi isyarat bahawa cipapnya sudah bersedia untuk discrew oleh batang aku yang besar dan sepanjang 6 inci.Kak sue mula tidur melentang sambil meletak bantal dibawah bontotnya dan kakinya pula dibuka dengan seluas-luasnya.Tanpa membuang masa aku terus meletakan batang aku kelubang cipap kak sue dan terus menekan masuk dengan perlahan-lahan.Pada mulanya agak susah nak masuk kerana lubang cipap kak sue agak sempit tapi bila aku menekan dengan kuat barulah semua batang aku berjaya memasuki cipap kak sue.

Setelah berjaya aku mula melakukan adegan masuk keluar.Kak sue memeluk aku dengan agak kuat disepanjang adegan masuk keluar itu tadi manakala kedua kaki kak sue pula memeluk erat bontot aku.Setelah hampir 30 minit aku melakukan adegan keluar masuk tersebut, kami mula menukar posisi kami dimana kali ini kak sue pula yang berada diatas manakala alu di bawah.Ketika ini hanya kak sue saja yang memainkan peranannya dimana kak sue menghentak-hentak cipapnya keatas batang aku,ketika ini aku rasa batang aku hampir nak patah dikerjakan oleh cipap kak sue.Setelah hampir 30 minit berada dalam posisi ini kami kembali keposisi yang mula-mula tadi.Ketika ini aku merasakan aku nak terpancut maka aku melajukan lagi keluar masuk itu tadi,tidak lama kemudian aku mula terpancut kedalam cipap kak sue.Aku berasa lega yang amat sangat, aku kira kak sue juga demikian kerana dia menjerit dengan agak kuat ketika aku pancutkan air mani kedalam cipapnya.

Malam itu aku tidur diatas badan kak sue sambil tangan aku meramas-ramas tetek kak sue mungkin kerana memang kesukaan aku meramas-ramas tetek perempuan,sekian.


Tuesday, April 25, 2006
Mat Salleh Berbulu katanya..
Aku menuntut disebuah IPT swasta. Suatu hari ada pensyarah dari Oversea, UK yang dipinjamkan ketempat aku. Umurnya lingkungan 40-an. Handsome dan berjambang. Aku memang gemar melihat orang putih. kadang-kadang semasa belajar atau berbincang aku memang nak melihatnya dari dekat. dari bulu lengannya yang lebat hingga hidungnya yang mancung tak lepas dari mata aku.

hari ini ada sesuatu yang aku nak tanya secara personal. maklumlah,.masih banyak lagi aku tak faham tentang subject management nie. apa salahnya aku datang kebiliknya?

Tuk Tuk !tuk!. Who's there?. Aku jawab "Melinna". "Sorry,..air-cond is not function, i'm naked now, it's so hot. iye ke?. Aku macam tak percaya. dari lubang pintu aku mengintai. Iye la,...Mr Smith tengah berbogel kepanasan.
" You can come if you dare!". Aku tak bertangguh lagi. inilah masanya aku lihat apa yang dinamakan orang putih yang bertelanjang secara Live!!

Berdebar aku melihat dia yang sedang khusyuk membaca, tapi berbogel. Aku lihat dadanya,..peh!.Lebat betul dengan bulu-bulu yang garang. Batangnya pula terlempar lembik aje. Bulu ari-arinya pula lebat macam hutan pahang.

"Have a come Mellina". Aku tersentak. Lamunan aku dibalas dengan pertanyaan. have u seen man naked before"?. Aku menggeleng.Sesekali dia memegang dan mengentel buah pelirnya. Naik berahi aku.Mr Smith menceritakan bahawa dia memang biasa berbogel walaupun didepan anak-anaknya. kadang-kadang isterinya mempermain-mainkan kemaluannya didepan anak-anaknya, dan tanpa segan silu menggentelnya. berahi aku mendengar ceritanya.Terlupa aku untuk bertanya tentang subjek yang sepatutnya aku tanya. "can i touch it?" Seraya aku bertanya aku menunjuk kebatang zakarnya. yes!,..yes!,..with your pleasure"
Aku mula menggentel buah pelirnya dan batangnya yang besar. ada la 7 inci aku rasa. Meraung kecil dia bila aku melajukan jari-jari aku. haa,...dah tegang dah,....tegak gitu. Last sekali aku tengok batang lelaki tegang bila aku mengintai ayah aku mandi 3 tahun lepas. tapi Mr Smith lagi best,.bulunya lebat betul. habis semua bulu didadanya aku raba. Dia pun tahu perempuan asia memang suka lelaki dada berbulu. dari cerita blue yang aku pernah tengok pompuannya suka kulum batang lelaki. aku tanya pada Mr Smith" can i suck it?". Dia yang berpeluh hanya mengangguk aje.
Aku apa lagi,..dalam dalam aku 'telan' kepala zakarnya. Berdecit bunyinya. Ummmghhh!!,...Mr Smith mengerang menahan keghairahan. Sudah beberapa minit baru la 'adik' Mr Smith terpancut. first time aku melihat air mani lelaki terpancut. Syook,..

Mr Smih pulak bila dah terpancut malu-malu dia. Turun naik nafasnya kepenatan. aku apa lagi,.undur diri la,.esok-esok mungkin cipap aku dapat merasa hot-dog' barat barangkali???

Monday, April 24, 2006
Kisah Suami Isteri
Pada malam tu aku browsing ke laman lucah selama 4 jam. Aku rasa malam tu aku cukup "horny". Bila aku balik ke rumah isteri aku sambut kat pintu. Anak-anak dah tidur. Aku pun mandi dan bersihkan badan, terutamanya batang aku.

Aku pun masuk bilik. Bini aku tanya "lewat lagi ?" Aku tak jawab apa-apa. Aku tak ingat lagi apa yang aku bualkan dengan bini aku. Kemudian tangan aku mula merayap. Mula-mula tetek bini aku. Aku main-main, pusing-pusingkan jari aku di keliling puting dia, dan tarik-tarik puting dia. Kemudian aku kulum tek dia. Dia menolak. Geli katanya. Bini aku nie mudah geli. Kadang tu sentuh sikit dah geli, dan terus tolak pelawaan aku untuk sex. Tu yang aku "fed up" tu.
Lepas tu tangan aku merayap merata-rata atas badan dia. Kemudian turun ke burit dia. Aku main dengan jari dulu. Geli lagi.

Dia ni betullah...tak tahan geli.Hisshhh...susah...susah. Aku sembamkan muka aku ke celah kangkang dia. Geli jugak. Tapi kali ni aku tak kira. Aku ludah kat burit dia. Aku main sikit dengan jari lepas tu aku pun masukkan batang aku kat dalam. Aku sorong dan tarik pelan-pelan. Sorong...tarik...sorong tarik. Makin lama makin deras.

Tiba-tiba aku rasa nak klimax dah. Aku pun cabut dan jilat burit bini aku lagi. Terangkat-angkat badan bini aku menahan kesedapan. Menendang-nendang cadar dia. Selepas lima minit, aku tujahkan lagi batang aku ke dalam burit bini. Agak-agak air mani nak pancut, aku pun cabut batang aku. Aku ni agak pandai jugak control.

Aku tukar posisi, ke 69. Bini aku nie tak tahu kulum batang. Jadi aku saja yang jilat burit dia. Tiba-tiba aku rasa dia mengeliat kuat. Kakinya ditegangkan. Klimax dah laa tuu. Agak lama lepas tu, aku suruh bini aku tidur terlentang atas badan aku, dia di atas. Aku masukkan batang aku ke dalam burit bini aku dari bawah. Masuk saja batang aku ni, aku main-mainkan dengan jari, burit bini aku. Terutamanya biji kelentit dia. Aku masukkan jari aku pula ke dalam burit bini aku. Jadi sekarang nie, jari dan batang ada dalam burit. Bini aku dah tak kira lagi apa yang masuk. Dia dah sedap sangat. Sambil aku main-mainkan jari aku, aku tekan-tekan keliling burit dia. Lepas tu aku pun klimax. Aku pancut atas perut bini aku, pancut di luar laaa. Sengaja aku nak klimax, pasal kejap lagi aku nak pegi pusingan kedua.

Bila batang aku naik lagi, aku suruh bini aku main dengan tangan dia. Aku suruh kulum. Dia tak mau Aku main-main sampai dia klimax. Kemudian aku masukkan tiga jari ke dalam burit bini aku. Bila dia tak tahan. Aku pun sembamkan muka aku ke burit bini aku. Aku hisap apa yang ada di situ, biji kelentit, air dan lain-lain. Kemdian aku lakukan benda yang tek pernah aku lakukan.

Aku jilat lubang punggung bini aku. Bila dah puas, aku main-main dengan jari aku, keliling lubang punggung dia. Dia dah terlalu sedap. Lepas tu aku berhenti main lubang punggung, aku bubuh lagi batang aku ke dalam burit bini aku. Tapi kali ini dari tepi. Sambil tu aku isap tetek dia, dan jari-jari aku main bijik kelentit dia. Tiba-tiba badan dia teketar-ketar. Bini aku klimax lagi. Aku cabut lagi batang aku, dan aku isap lagi burit bini aku. Aku berhenti, masukkan jari ke dalam burit bini aku. Kali ini empat. Setelah bini aku klimax lagi, terhenjut-henjut badan dia, aku jilat-jilat lagi lubang punggung dia. Sambil tu aku tekan-tekan jari aku ke biji kelentit bini aku. Oleh kerana terlampau geram, aku masukkan jari aku ke dalam lubang punggung dia. Aku main-main agak lama juga.

Kemudian aku suruh bini aku tonggeng. Doggy style. Bini aku nie selalunya tak boleh doggy style, sengal katanya. Tapi kali ini aku paksa juga. Aku suka doggy, sebab batang aku rasa di kemut cukup kuat masa ni. Ake hentam kuat-kuat. Bila nak klimax, aku pun pun pancut di luar.

Aku rasa malam itu lah yang paling aku nikmat. Pun begitu, aku dukacita sebab bini aku tak pandai layan aku. Aku sorang saja yang memberi, sedangkan bini aku hanya menerima. Dia tak boleh doggy, tak mahu kulum, tak mahu buat di tempat lain selain dari atas tilam, tak mahu buat dalam bilik air dan macam-macam lagi yang diminta.

Sunday, April 23, 2006
Sejarah aku dan ana

Cerita nih ada cerita pertama kali aku melakukan hubungan seks dengan perempuan.

Nama aku adalah zul (bukan nama sebenar) .aku adalah seorang pelajar ipt dalam negeri dan masih lagi belajar di ipt tersebut. Ana ada seorang gadis dari pantai timur yang mengambil jurusan yang sama dengan aku. Ana adalah seorang gadis yang cantik (cina + melayu) dan mempunyai tubuh badan yang menarik dan satu benda yang buat aku suka kat dia adalah tetek ana. Ana mempunyai tetek yang besar jika nak dibandingkan dengan tubuhnya yang kecil.

Aku mula minat terhadap ana adalah ketika mula-mula mendaftarkan diri di ipt dan kebetulan semasa berbaris waktu mendaftar, ana berada didepanku dan pada ketika itulah aku mula memandang ana dari atas hingga kebawah walaupun dari belakang.Ana memakai baju kebaya ketat pada ketika itu sehingga menampakkan bentuk badannyer yang seksi. Aku mula ghairah bila aku memandang ana dan sejak itu aku mula membayangkan betapa bagus nya dan nikmat jika aku dapat memiliki ana dan melakukan hubungan seks.

Pada satu hari, kami telah ditugaskan untuk membuat satu assigment berkaitan dengan jurusan yang kami pilih. Dalam satu kumpulan mempunyai 3 orang dan aku satu kumpulan dengan ana. Sebelum pergi menyiapkan assignment, aku telah mengajak ana berjumpa dengan alasan untuk membincangkan assignment yang diberikan tanpa pengetahuan sorang lagi rakanku.

‘ana malam nih kita jumpa kat kelas boleh tak.????’

"nak buat apa..??".tanya ana.

"takder ler .aku ingat nak bincang dengan kau sebelum kita keluar buat assignment nih"

"kalau macam tu ok…pukul 9 malam nih……boleh..??"

"ok gak tuu"

aku sengaja mengajak ana untuk berjumpa dengan aku kat kelas. Ini kerana kelas aku berada dihujung sekali dan tempat dia pun sunyi sikit dan orang pun tak ramai yang lalu.
Tepat pada pukul 8.50 malam aku menunggu ana dikelas dan aku sampai awal pada ketika itu dan aku mula ghairah membayangkan ana yang mempunyai bentuk badan yang menarik itu dan tanpa ku sedari aku mula memegang adikku yang mula bertindakbalas.

Tepat pukul 9 ana pun sampai dan aku mula terpegun melihat ana dengan baju t-shirt ketat sehingga menampakkan kedua belah teteknya yang besar dan memakai seluar track suit. Di muka pintu ana tersengeh melihat gelagat ku yang terpegun melihat dia. Aku mengajak ana duduk di satu meja kecil dan saling mengadap untuk memulakan perbicangan kami, dan sekali lagi aku terkejut apabila ana aku melihat ana sebenarnya tidak memakai coli sehingga menampakkan kedua-dua putingnyer yang terjojol.

Walaupun begitu aku masih mendiamkan diri lagi. Lebih kurang 10 minit kami berbincang, ana menyedari yang aku sering memandang teteknyer yang besar itu kerana aku begitu asyik memandang tetek ana tanpa mempedulikkan apa yang dibincang kan.

"zul…kau dengar tak apa yang aku cakap tadi..???"

"Errrkkk……errrr dengar….aku dengar…."

"Dah tu pesal kau senyap jer…??’tanya ana.

"ana,,,kau tak pakai coli ker..???tanya aku

"a`ah…tak pakai kenapa kau tanya.."jawab ana selamba.

Dan tanpa aku sedari aku menarik tangan ana kemeja yang lebih besar dan aku yang dah mula ghairah mencium bibir ana dan ana pun membalas dengan ciuman yang lebih kuat sedikit sambil mengulum lidah ku. Pada masa yang sama tangan aku mula mencari sasaran, dan sasaran ku yang pertama adalah tetek ana. Sudah begitu lama aku idamkan dan baru kini aku dapat, aku meramas-ramas tetek ana yang besar dan mula menegang itu itu dengan semahu-mahunya. Aku mula menanggalkan baju yan ana pakai. Aku menatap puas-puas gunung semanggul ana sambil menggentel-gentel susunya yang pink kemerahan. ana mulai mendengus perlahan.Aku pun menyedut dan menjilat puting ana dengan rakus tetapi perlahan. Teasing kata omputeh. Tangan aku menjalar ke bawah dan menyelak seluar yang ana pakai. Seluar dalam dia dah banjir. Aku gosok cipap ana dari luar sambil menggigit-gigit putingnya. ana makin kuat mendengus. Nafasnya jadi pantas. Aku tak buang masa terus menanggalkan ape yang ada pada tubuh ana. Akhirnya, cipap ana terhidang depan mata aku. Fresh lagi. ana baru cukur pagi tadi. Aku menggosok bibir cipap ana yang berkilat dek air cipapnya. Terus aku attack cipap dia yang botak tu, menjilat, menyedut, menggentel dan mempraktikkan apa saja yang aku pernah tonton dalam cerita blue.ana menggenggam dan menarik rambut aku.

tiba-tiba,ana mengerang begitu kuat sekali dan dia menggelepar macam singa mati
anak. Dia nak sampai! Aku memperhebatkan lagi mainan lidah dan sedutan aku makin kuat dan......... AAHHHH!!!!!!!!!!!!!!................... ku dihadiahkan limpahan air cipap yang agak pekat, macam air paip ana ni kalau dia cum. Aku menelan segala yang dapat aku minum dan telan. Emmm......yummy! Best! Ana terkulai....dadanya masih berombak. Aku mencium ana di pipi dan di balas ana dengan satu french kiss yang lemah......

Dan setelah lebih kurang 4 kali ana klimaks…aku mula menepatkan sasaran batangku ke cipap ana…ana kembali mengerang dan kali ini lebih kuat lagi..maklum ler ana nih still virgin dan aku pun menujahkan batang ku kecipap ana. Ana mengerang kesakitan..ARRghhhhh!!…zul…sakit sayang…jangan ler kuat sangat..ana mula merayu…..rilek sweet heart…sakit sikit jer…..dan aku mula menolak batangku kedalam cipap ana….argghh…..sedap nyer…..masih ketat lagi dan panas…lama kelamaan..cipap ana lebih banyak mengeluarkan air dan ber tambah licin lagi aku berdayung……

Dalam pada masa yang sama aku menyuruh ana kemut dengan lebih kuat…
i teruskan tikaman i sampai semua 14cm masuk dalam lubang ana. pantat ana cukup nikmat dan panas.

fuck me! fuck me! ana mendesah...aku pun apalagi terus lakukan sorong
tarik....ahhh..ahhhh....urghhhh...i mula mendesah. our bodies are
interlocked and we reach to a timely rythm....fuck me!! give me!!!! ana terus
meminta...ana pun makin semangat dan my movement makin cepat...oh my god!!!
aku pikir aku dah tak boleh tahan!! i'm coming! i'm coming! here it
is!!!....urghhh!!!!....crittt! crittt! crit!!! i pancutkan my cum dalam
pantat ana and ana pun capai klimaks at the same time.

my god!! aku tak penah rasa orgasm macam tu... sampai lima belas pancutan!!!!. aku keluarkan konek aku yang di lumuri cairan mani aku dan ana. aku baring dan ana terus kiss aku dan menjilat jilat konek aku sampai clean..fuuhhh gerek punya
awek!!!.

Selepas 1 jam kami berehat jemari halus ana terus melurut batangku perlahan lahan. Dari atas sehingga kepangkal. Aku sedikit kegelian. batangku mula menegang dan membesar. Terasa begitu nikmat sekali apabila ana melakukan urutan istimewa ke atas batangku. Sesekali bibir ana mencium pipiku, dan ada ketikanya kami berkuluman lidah.Sementara tangannya terus memainkan peranan ke atas batangku.

Aku merehatkan diri dan memejamkan mata, menghayati usapan yang dilakukan.
Lidah ana mula menjelajah ke cuping telingaku. "Ah.... begitu mengasyikkan
sekali" ana mengulum cuping telingaku dan memainkan dengan hujung
lidahnya. Terasa bahang kepanasan dari mulutnya. batangku berdenyut-denyut apatah lagi bila ana memuji zakarku yang mula mengembang dan panas.Air mani yang keluar melicinkan lagi pergerakkan genggaman jemari ana ke atas batangku dan ana terus melancapkan batangku sehingga aku sampai kekemuncak.

Begitu ler pengalaman ku ketika mula-mula melakukan hubungan seks dengan ana dan satu pengalaman yang tak akan aku lupakan.


Saturday, April 22, 2006
nostalgia gila
Saya memang seorang yang arif tentang seks. Saya telah mengenal seks sejak ditingkatan 3 lagi. Tapi kisah ini bermula ketika saya di tingkatan 6 rendah. Saya berasal dari sebuah kampung yang bolehlah dikatakan jauh dari bandar. Apabila saya ditawarkan untuk ketingkatan 6 saya terpaksa berpindah ke bandar sebab semua sekolah di daerah saya tidak menawarkan kelas untuk tingkatan 6 dalam aliran sains. kerana minat sangat dengan aliran sains maka saya terpaksa berpindah ke bandar.

Pada mulanya saya tinggal di asrama sebab belum biasa dengan keadaan bandar. Tetapi salah seorang untie saya mengajak saya tinggal dengannya.Alasannya saya boleh mengajar anak-anaknya terutama sekali dalam subject Math. Dia mempunyai 3 orang anak. yang sulung lelaki berumur 16 tahun, dan dua orang perempuan, yang kakak berumur 14 tahun dan adik berumur 10 tahun.

Setelah tinggal selama 1 bulan bersama mereka, saya mula mesra dengan kesemua mereka. Saya amat mesra dengan anak untie yang perempuan itu, yang berumur 14 tahun. Mungkin kerana dia selalu bertanyakan soalan, dan minta saya mengajarnya dalam subject Math, maka kami pun terlalu mesra. Biarlah saya namakan anak-anaknya, jeff, jess, dan jerimia.

Nostalgia gila ini bermula apabila pada suatu hari, untie saya dan suaminya mengikut rombongan sebuah persatuan untuk melancong ke pulau bali. Mereka membawa anak bungsu mereka. Jadi tinggallah kami bertiga, saya, anak lelakinya dan jess. Saya diminta untuk menjaga mereka berdua.

Pada petang itu kami saya dan jeff pergi bermain badminton di dewan berdekatan dengan rumah. Kami bermain selama 3 jam. Saya terlalu letih. Selepas itu kami pun balik. Ketika itu jess sedang memasak. Jeff on tv dan lepas tu kamipun tengok satu siaran drama cina. Saya masuk kebilik mengambil tuala dan melilitkan kepinggang saya seperti sarung. Saya menanggalkan baju dan seluar termasuk seluar dalam saya. Saya ingin untuk kebilik air untuk mandi tetapi jeff memanggil saya untuk menonton satu iklan, racing motor. Sayapun duduk kekerusi lalu terus menonton tv. Saya berbaring di kerusi panjang lalu tertidur. setengah jam kemudian saya dikejutkan oleh jess yang menyuruh saya untuk mandi.

Keesokan harinya selepas balik saya, jess beriya-iya benar untuk menceritakan saya satu perkara katanya. Masa tu hanya saya dan dia saja dirumah tu. Jeff bersekolah sebelah petang. Saya tanya dia apa cerita. katanya dia malu nak cerita . tapi saya paksa juga. katanya abang jangan marah kalau saya cerita. saya pun mengangguk. Katanya dia telah nampak kemaluan saya petang semalam semasa saya tertidur kat kerusi panjang. saya tanya dia macam mana boleh nampak. jawabnya tuala yang saya pakai terselak. dia bertanya lagi kecil juga kemaluan saya. saya beritahu dia tu sebab dia tidak keras (stim). Dia tanya bila dia boleh stim. waktu tu saya tidak ada perasaan sangat dengan dia maklumlah diakan cousin saya dan saya menghormati untie saya. saya bagitau dia biasanya kembang waktu pagi atau kalau kena kacau. saya tanya kenapa? dia jawab saja tanya. tiba-tiba saya bertanya, kau mau tengok kah lagi. dia jawab kalau ko nak bagi, saya tengok lah. saya kata ok tengok saja. Sayapun buka seluar saya. dan keluarkan penis saya. dia kata, dia nak tengok yang dah kembang. saya kata ok, saya pun mengoyang-goyangkan penis saya, dan melancapnya. dia kata dia seronok tengok saya buat gitu. lepas tu saya pun rasa seronok juga dan minta dia melancap penis saya. dia setuju saja. Dia mengurutnya, kami berpindah kebilik parentnya. Saya kata ko lancap sampai saya keluar mani. diapun membuat seperti apa yang suruh. Dia meramas-ramasnya penis saya dan mengurutnya turun-naik. tidak lama lepas tu saya pun climak. Dia kata panas juga air mani abang ni. Saya memeluk dia, menyatakan terima kasih. tanpa teringin untuk merosakkan dia. Tak lama lepas tu dia bertanya, kalau perempuan macam dia bolehkah climak macam tu. Saya bagi tau boleh tapi mungkin lama. Dia kata kalau dia nak cuba boleh kah. Saya kata mari kita cuba. Sayapun membuka baju dan seluarnya, hingga dia berbogel habis. saya terus meramas kemaluannya sambil bertanya apa dia rasa. sedap jawabnya. saya terus melakukannya. saya mengesel-geselkan jari saya di kelentitnya. air mazi membanjiri. lebih kurang 30 minit dia menjerit dan tubuhnya menegang. dia memegang tangan saya dan lepas tu dia terkulai saya merasakan dia sudah climak. Lepas tu kami pergi tidur.

Pada petang esoknya kami bercerita tentang hal itu. Dia kata kan siok kalau hari-hari buat. Kami buat kerja tu petang tu. esoknya kami buat lagi. mungkin kerana kami ketagih. tapi kami hanya buat macam tu. dia melancap untuk saya dan saya buat dia climak.

Apabila parents dia balik, kami berhenti buat untuk dua hari, lepas tu kami mencari jalan bagaimana untuk melakukannya. Masa petang biasanya ada 3 orang dalam rumah tu saya, jess dan adik bungsunya. apabila sahaja adik bungsunya tidur kamipun melakukannya. Ini terus berlarutan hingga 4 bulan. namun kami hanya melakukan itu.

Satu hari dia bertanya kalau saya mahu melakukan lebih daripada itu. Mungkin kerana saya kolot saya jawab saya takut dia hamil. dia berjanji saya adalah orang pertama yang akan bersetubuh dengan dia. Dia berjanji akan melakukannya kalau dia dapat melanjutkan pelajarannya ke universiti dan tinggal disana jauh dari familinya. Kami selalu mengkhayalkan perkara itu apabila melakukan memuaskan nafsu. Kami amat ketagih hingga kadang-kadang kami berjanji untuk bangun pukul 4 pagi dan pergi kebilik stor untuk melakukannya.

kisah ini berlaku selama 4 tahun. kami telah belajar segala-galanya. bagaimana untuk melakukan oral seks tetapi kami tidak pernah bersetubuh.

Saya telahpun berkerja disebuah syarikat koporat dan dia dapat melanjutkan pelajarannya di um. Saya masih tinggal di rumah auntie saya. Setelah sebulan dia berada di kl dia menyuruh saya untuk datang ke sana. dia mengatakan inilah masa yang kami tunggu-tunggu. dia akan menunaikan janjinya dan kami akan melakukan segala-galanya.

Sayapun beriya-iya sangat untuk pergi kesana.Saya membohongi untie saya dan keluarga saya dengan menyatakan saya pergi berkhemah dan tidak balik selama seminggu.Saya sebenarnya pergi ke kl. Itulah pertama kali saya menaiki kapal terbang dan sampai ke kl. Sesampai sahaja saya disana , dia sudah menunggu saya di airport. Kami menaiki teksi jalan sogo. Kami menginap disebuah hotel berdekatan dengan sogo. Selepas saja saya membuka pintu bilik hotel itu jess terus merangkul saya dan menyatakan kerinduannya. buat pertama kalilah kami melakukan deep kissing walaupun kami selalu memuaskan nafsu kami. Saya merasakan sesuatu yang amat berlainan dan amat menghairahkan saya. Dia memegang penis dan menciumnya sambil berkata, i am waiting for this things to happen sinces ago. dia membogelkan saya. saya hanya berdiam diri. lepas itu dia suck penis saya. sayapun memberikan respon dengan mengurut breast jess. Lepas tu kami berhenti. jess kata, dia betul-betul ingin merasakan kenikmatan saya malam ni. kami pergi mandi sambil berpelukan. Malam tu kami melakukan segala-galanya. Ketika saya mula memasukkan penis saya kedalam pussy dia berkata, i love you so much and i will do this for you forever. Kami sama-sama berlayar hingga kepenghujung. itulah pertama kali kami melakukan persetubuhan setelah sekian lama melakukan oral seks bersama. Saya memancutkan air mani saya kedalam pussy nya. Saya merasakan suatu kenikmatan yang benar-benar nikmat. Seminggu saya disana kami menghabiskan masa didalam bilik saja. kami hanya keluar makan, lepas tu balik kebilik dan melakukan persetubuhan. kalau tak silap saya sehari kami bersetubuh hingga 12 kali, tanpa merasa puas.

Sebulan lepas tu dia minta saya datang kesana lagi. Saya pun datang dan kami berlayar lagi selama 3 hari. Setiap bulan dia minta saya datang sana. Saya menghabiskan duit simpanan saya untuk berjumpa dan melakukan seks dengan jess. Kami amat ketagih. Dia pernah memberitahu saya dia ingin melakukan dengan orang lain dan dia pernah mencubanya melakukan dengan course matenya tetapi dia tidak bernafsu. Dia hanya boleh melakukan dengan saya dan merasa puas.

Dia minta saya untuk berpindah dan mencari rumah sewa sendiri. Sayapun mengikut kata-katanya. Sekarang saya menyewa sebuah bilik dekat dengan office saya. Sewaktu cuti semester dia menghabiskan masa seminggi tinggal dibilik saya, lepas tu barulah jess balik kerumah parentnya.

Kini perkara ini sudah berlaku 6 tahun. kami sama-sama bahagia melakukannya. Saya tidak pernah jatuh cinta dengan orang lain. Saya tidak tahu adakah saya mencintai jess, yang pasti dia adalah first cousin saya dan isteri tidak rasmi saya. Kami sama-sama puas dan berjanji akan terus melakukan perkara ini. Apabila kami bersetubuh saya benar-benar puas.

inilah nostalgia gila yang menghantui saya. Jess is very great. so nice and even i wanted her right now. Dia akan menghabiskan pengajiannya bulan 5 ni. Kami sudah berjanji akan melakukan seks sepuas-puasnya. Walaupun kami masing-masing sudah berkahwin nanti kami akan terus melakukan kegiatan kami. Forever and ever kata jess.

Friday, April 21, 2006
zina dengan untie sue

kisahnya begini...
aku merupakan seorang anak lelaki dalam keluarga aku. ayah aku sudah lama meninggal dunia. untuk menampung hidup, ibu aku terpaksa bekerja sendiri dengan membuat kuih dan sebagainya. aku masih lagi menuntut disebuah institusi tempatan .

pada satu musim cuti penggal, aku telah disuruh oleh mak aku untuk menghantar kuih yang telah dipesan oleh seorang kenalannya.kawan mak aku ni orangnya taklah muda sangat dan taklah tua sangat. adela dalam lingkungan 35 thn. aku terus pergi naik motor buruk aku tu.

perjalanan kira-kira taklah jauh sangat lebih kurang 5 km dari rumah aku. sampai jek kat rumah dia aku pun terus turun dari motor dan terus bagi salam. mula-mula senyap jek. sampai tiga kali bagi baru ade orang menyahut. lembut suaranya.

tiba-tiba pintu terbukak. aku lihat untie sue keluar dengan berpakaian tidor yang agak seksi walaupun tak jarang cuma berbutang didepan yang boleh gak nampakkan bentuk badannya. untuk pengetahuan kau orang aku memang suka ngan dia ni. dia masih ade suami tapi dia punyer miang ade sikit lain lah. aku pun terus lah mintak mahap dulu mungkin pasal terlambat dan mengganggu dia nak tidur.

aku tanyer mane suami dia, dia kata suami dia belum balik kerja dan anak-anak dia pergi jejalan. kebetulan aku tak tahan nak terkencing, so aku pun cakaplah nak tumpang toilet dia kejap. dia kate okey. aku terus berlari-lari anak menuju ke toilet dia pasai tak tahan sangat.

lepas jek aku melepaskan hajat kecil aku tu,aku keluar, aku lihat untie sue sedang buat air untuk aku kat dapur. aku pun cakap tak payah sesusah pasal aku dah nak balik ni. dia kate tunggu lah kejap pasal air dah jerang.aku ok jek. aku pun duduk lah dulu tetiba aku terdengar bunyi "prang" macam ade bende jatuh. untie sue menjerit . aku terus ke dapur aku lihat cerek air dia terjatuh pasal tangkai dia patah. baju untie sue habis basah dan dia menggelepar pasal panas.

aku pun bertindaklah sebagai hero dan membuka baju dia pasal nak mengelakkan dari kulit dia melecur. tapi dia menghalang kerana segan. aku tidak memperdulikannya kerana yang penting ialah keselamatan. aku teruslah merentap baju tidor nya itu. maka terseparuh bogellah diri dia dan yang tinggal hanya bra dan pantie dia yang berambu-ramba tu jek. aku pun agak terkaku kerana aku selalu membayangkan badan dia jek tapi hari ni aku dapat tengok live. aku agak kaget tapi dapat idea dengan aku terus masuk bilik di dan amikkan dia tuala lalu aku campak kat dia. dia amik lalu terus tutup tubuh dia tu. aku tolong dia kemas benda-benda yang jatuh tadi dan dia terus masuk bilik dia untuk amik ubat sapu untuk kulit dia yang melecur sesikit tu.

azmi sini kejap tolong untie sikit. tiba-tiba dia bersuara. aku jawap ye laa lalu terus menuju ke bilik dia. aku lihat dia masih lagi berbalut dengan tuala. dia minta tolong aku sapukan krim kan badan dia yang melecur. dia tak boleh sapu sendiri pasal dia ni jenis yang panik. aku pun selaklah towel dia pasal nak sapu krim. ikut hati nak jek tanggalkan terus, tapi pasal hormatkan orang tua la katakan.

aku terperanjat beruk biler aku lihat bulu-bulu jembut yang halus dan baik punyer trim yang kelihatan. aku tanyer dia. untie tak pakai seluar dalam ke. dia kata baru bukak pasal seluar dalam basah. aku tanyer macam mane skang ni dia terdedah ni. dia kate ok takpe pasal sakit.

aku pun segera menyapu krim ke badan dia . aku sapu lambat-lambat. mata aku tertumpu kat arah situ jek jek tapi tangan aku sapu kat lain. untie sue aku lihat pejamkan mata jek mungkin tahan sakit. aku pun sapu kat tempat tempat yang yang sakit. dah siap tapi aku tak puas nak tengok so sku selak lagi tuala dia sampai terlerai. wah lagi best. direct giler. aku pun urut kat umbun-umbun dia konon-konon sapu krim. lepas tu aku sapu kat peha dia. aku kangkang kan sikit peha dia ni supaya jelas sikit aku dapat tengok bijik dia. dia ikut jek biler tangan aku tolak peha dia. lepas tu aku main kat bulu bulu dia dan baru jek nak sentuh bijik dia dia bukak mata dan tengok aku dgn agak serius. aku cakap sorry. kemudian dia tanyer dah kebelum aku cakap belum pasal kat bawah tetek dia nampak macam melecur so aku mintak tolong dia tanggalkan bra dia. dia pun tanggalkan. wow aku terperanjat lagi dan awang aku terus menaik dengan lagi tinggi macam menara petronas. puting dia fulamak. cute giler.rasa macam nak nyonyot jek. tapi aku masih bole kontrol lagi.

aku tengok dia masih pejamkan mata dia jek. aku pun lepas sapu krim aku pelan pelan urut tetek dia. dia bukak mata lagi tapi kali ni dia tak mcm marah . aku tetap kata sorry tapi dia kata takpe. ape lagi aku pun terus lah mengurut lagi kedua-dua belahnya. dia mula mengeluh kecil. lepas tu tangan aku puluh menuju kebawah kelengkang dia. dan aku mula menyonyot tetek dia, dia dah mula stim aku tengok. aku terus amik tangan dia dan letakkan kat awang aku dan aku cium pipi, tengkuk telinga dan pelbagai tempat lagi yang difikirkan perlu. tapi dia dah tak tahan nampaknya lalu dia tarik aku dan dengan rakusnya mencium mulut aku. aku terpaksa melayan pasal kalau tak ikut kang tak dapat yang selebihnya. lepas lama bercium mulut sambil meramas, aku mula turunkan muka aku sikit ke tetek dia sebelum menuju ke pintu gol. dia punyer pantat cantik lah walaupun dah dan beranak. aku rasa dia mesti pandai jaga pantat dengan amal petua orang dulu-dulu ni. untie sue mengerang dengan kuat lagi. tetiba dia mengejang rerupanya dia dah klimax dah. aku belum lagi, aku terus jilat pantat dia.

tiba-tiba lagi dia tarik aku dan cakap yang dia dah tak tahan so aku pun terus menghalatujukan awang aku yang bersaiz sederhana saja ke arah lobang pantatnya. (aku saiz kote maintain jek tak macam cerita yang lain over giler macam mat saleh pulak batang diaorang, kite orang asia batang tak beso dan panjang sangat tapi keras no satu lah).aku sebenonyer takde pengalaman sebelum ni tapi disebabkan tak tahan aku jadik macam orang yang dah berpengalaman giler lak.

aku terus menghinggut untie sue tu dengan memecut kelajuan maksima yang mampu menewaskan watson nyambek dalam 100 meter. derangan untie sue makin kuat. eeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh aaaaaahhhhhhhhhhh aku naik segan pasal suami dia takde kat rumah , nanti jiran kate ape pulak. tapi syaitan menutup semua perasaan malu aku dan aku terus mendayung dengan pelbagai posisi lagi.

tetiba-tiba baru sja aku nak sampai kegarisan penamat, telefon pun berbunyi dan kami terjaga dari lamunan atau dengan kata Hattan lamunan terhenti. aku ingat nak pancut dalam pasal aku belum pernah rasa la katakan.tapi aku hanya mampu pancut dalam bilik jek dan kat atas katil tu, bengang betul gua. untie sue terus bangun mendapatkan telefon. rupa-rupanya emak aku telefon bertanyakan aku ni dah balik kebelum. aku tak tau ape untie sue bohong. yang penting aku selamat.

aku terus berbaring kat katil jek . aku lihat muka untie sue ade rasa kepuasan tapi ade jugak rasa sedikit kekesalan. aku mintak mahap kat dia mungkin pasal aku terlanjur tu dia marah. rupa-rupanya di kesal bukan pasal kena main ngan aku, tapi pasal tak sempat nak rasa pancutan aku selaku rakan muda belia negara yang sering melaungkan slogan malaysia boleh tu. aku tanyer dia enjoy tak. dia kate aku ni hebat jugak macam suami dia. mungkin kurang sikit pasal orang baru.

jadi sejak dari tu biler line rumah dia clear, dan aku cuti semester aku akan meluangkan masa aku untuk berzina lagi.


okeylah kengkawan ku yang budiman sekalian, aku nak blah dulu pasal aku dah tak tahan ni, bukan nak melancap atau main tapi nak melepaskan hajat besooor.

di harap cerita kisah yang agak benar ini dijadikan pengalaman dan pengajaran kepada mereka bagi menempuhi hari-hari yang mendatang. byeeee


Wednesday, April 19, 2006
Miss Chin

Ini pengalaman yg ku alami baru2 ini. Selepas hari raya, aku mengalami masalah
kewangan yang agak memeningkan juga. Bingung aku dibuatnya. Kawan2 semuanya senasib, tak dpt nak pinjam ler...

Dlm aku dok termenung2, last2 ada sorg rakan sekerja yg memberiku idea.
Terkejut sungguh aku mendengar ideanya. Dia menyuruhku cuba berjumpa dengan akauntan syarikat. Anak dara tua itu loaded, gaji besar, anak bongsu tauke
lagi... tentulah dia berduit. Tetapi sebenarnya, syarat2nya lah yg mengejutkan
aku. Membuat aku berfikir berkali2.

Akhirnya, aku pasrah saja pada nasib. Untung sabut timbul, untung batu...

Esoknya, pagi2 lagi, aku menunggu ketibaan Miss Chin. (Nama betul, tapi aku
yakin korang takkan tahu nama penuhnya, top secret!! Pasal aku dah berjanji.)

Anyway, bila dia datang pagi itu, aku tersenyum padanya. Wuimak, seksi
sungguh dia hari itu. Bila dia lalu depan meja aku, aku berdiri. Dia tau aku nak bercakap, lalu memandang aku.

"Ada apa Joe?" (Bahasa Melayunya memang kelas)
"Boleh saya berjumpa dgn Cik sekejap?"
"Boleh, marilah ke dlm bilik saya..."

Dgn hati penuh debaran, aku ikut dia ke biliknya. Nasib baik hari masih awal, yg lain belum datang. Kalau tidak... entahlah teruk aku kena perli nanti...

"Ada apa Joe?" tanyanya lagi setelah duduk. Akupun sudah duduk juga
di depannya.
"Begini..." Aku terkial2 nak memulakan kata.
"Terus terang sajala... " suaranya yang lunak, melegakan hatiku.
"Saya ingin nak pinjam duit sikit... pasal saya tengah sesak sekarang."
Suaraku macam ndak tak ndak saja keluarnya. Dia senyum saja.

"Siapa yg cadangkan awak berjumpa saya?" tanyanya. Ini membuat aku serba
salah. Dia merenung tajam.

Tiba2 dia ketawa kecil. "Tentu Zek, bukan?"
Aku tak sedar mengangguk, tanpa kata.
"Tentu dah tahu kehendak saya, kan?" tanyanya lagi.
"Cik Chin nak..." tiba2 seram sejuk menyerang seluruh tubuhku.

"Joe, mari dekat saya..."
Aku ikut. Dia menarik tanganku, hingga akhirnya aku berdiri bersandar mejanya
dan mukanya menghadap kelangkangku.

"Joe, awak pernah main perempuan?" tanyanya.
Saya menggelengkan kepala.
"Bohong... saya tahu hubungan awak dengan Maria... tak usah temberang."
Alamak!!

"Jangan bimbang. Saya tak marah. Itu hak awak berdua..."
Aku menelan air liur.
"Berapa umur awak sekarang?"
"25" kataku.
"Tentu sudah matang zuriat awak. Baguslah. Kenapa tak kawin saja dgn
Maria? Dia baik. Lihat, dia sanggup serahkan diri pada awak..."
Aku terdiam.

Tapi, diam2 tangannya sudah meramas2 kelangkangku.
"Tak apalah Joe. Hari ini saya ingin rasakan apa yg Maria rasakan."

Perlahan2 dia menarik zip seluarku. Kemudian menarik batangku keluar.
Aku sudah keras sebenarnya. Tapi masih nervous juga.

"Patutlah Maria suka dgn awak... hebat awak ni... lebih hebat daripada Zek sendiri pun." katanya tersenyum. Sambil itu, dia melurut2 batangku yg terus kian tegang dan keras. Aduhai, pandainya dia melurut! Macam nak terus terpancut di situ juga. Mujur aku ada pengalaman dgn Maria. Pandai juga sedikit petua mengawal diri.

Miss Chin tak banyak bicara lagi. Dia menjilatnya. Mula2 dekat kepalanya.
Bahagian muncung, tempat keluarnya air. Turun ke bahagian bawah kepala.
Kemudian merayap pula lidahnya ke batang. Sampai kira2 di pertengahan
batang, dia menggunakan bibirpula. Dinyonyotnya. Aduh...

Lepas itu, bibir dan lidahnya terus merayap2 lagi ke segenap bahagian
batang. Kemudian, dia kembali ke bahagian kepalanya lagi. Tenggelam
seluruh kepala ke dalam mulutnya. Aku mula merasai kehangatan mulutnya.

Daripada situ, perlahan2 batangku turut masuk melepasi bibirnya. Sempit
mulutnya mengagumkan. Maria pun tak sehebat ini. Aku mulai mengakui
apa yg telah diceritakan oleh Zek kepadaku. Miss Chin memang pakar
hisap. Kata Zek lebih sedap daripada hisapan Pondan kaki lima. Kata
Zekla... aku tak main pondan ni...

Sewaktu Miss Chin mulai menghanggukkan kepala, dan batang kebanggaanku
keluar masuk dari mulutnya, aku tak sedar aku terpaksa berpaut begitu
kuat kepada sisi mejanya.

Walaupun cuba sedaya upaya menahan bunyi, kadang2 aku mengeluh juga. Tapi
Miss Chin tak peduli. Berdecup2 dia menghisap... Tak dapat aku bayangkan
kenikmatannya.

Rasanya lebih 15 minit, baru aku inzal. Dia meneguk habis. Tak setitikpun
tumpah ke luar. Baru kusedari peluh memercik di tubuhku. Tapi Miss Chin
belum melepaskannya.

Dia terus pula menghisap.

Mula2 ngilu juga. Tapi lama2 aku terangsang lagi. Cukup lama. Lebih 20
minit, sebelum satu lagi siri inzal terhasil. Pun licin.

Seluruh sendiku terasa lemah bila dia selesai. Diaturnya semula serta
dizipnya kembali.

Sebentar kemudian dia menghulurkan not 100 sekeping yg masih baru.
"Sedap mani awak Joe. Lemak-lemak masin. Pekat pula." Aku cuma senyum
lemah. Tak terlarat berkata apa2.

Semasa aku berpaling, hendak keluar, selepas menerima wang itu, dia menahan pula tanganku. Aku menoleh.
"Nanti, minta lagi ya? Saya suka mani awak"
Angguk. Kemudian dia menambah lagi.
"Malam minggu depan ni, datanglah ke rumah saya. Saya ganti Maria.
Sekali2 cubalah juga main dengan saya. Bertambah pengalaman tu..."
aku pun angguk juga.

Di luar Zek beri isyarat, bagaimana? Aku tunjukkan ibu jari: OK.

hehe..


No comments: