Friday, September 21, 2007

kisah benar...


Perkenalan kami bermula di ruangan chatting. Aku memang nyer selalu masuk ruangan chat ni. Lebih2 lagi disebabkan aku banyak waktu terluang. Selalunyer disebelah malam. Disebelah malam selalunyer aku hanya duduk dirumah disebabkan aku ni ramai kawan yang telah berumah tangga, dan kawan2 yang masih bujang lelaki , aku tak brapa ngam. Mungkin disebabkan perbezaan umur. And aku pulak tidak mempunyai ramai teman perempuan bujang. Bolih jadi disebakan aku ni sangat pemalu untuk bertanya terus terak, ataupon aku ni takut untuk direct the question walaupon aku rasakan yang perempuan itu bagi respond yang baik. Sungguhpon begitu, aku punya kemahuan sex sangat tinggi. Kekadang jikalau aku dah tak tau sangat apa nak buat, aku akan mengambil LRT dan merayau2 sekitar bandar Kuala Lumpur. Aku akan berhenti dipasar seni atau pon di Masjid Jamek, dengan harapan aku akan bertemu dengan awek2 yang kehausan seks. Tujuan aku hanyalah untuk mencari beberapa kawan yang bolih aku ajak berjalan dan menemani aku untuk menonton wayang atau meronda2 atau pergi kekaraoke bila ada kelapangan. APA selepas itu?Terpulanglah kepada permintaan masing2.

Oh yer, balik semula kepada hubungan aku dan awek yang aku kenali didalam internet. Kami berkenalan pertama kali diruangan alamak chat. Aku menegur dia dan dr situ dia menceritakan kepada ku bahawa dia lari dr rumah utk seketika kerana inging menghilangkan rasa ketakutan dia sebab dia baharu sahaja menerima berita yang dia gagal dlm peperiksaan. Dia masih muda dan menuntut disalah sebuah institusi diKL. OOpppsss...sorrilah, gua pergi kencing jap..
Oklah, selepas kami berborak dan selepas aku menasihatikan dia, kami menjadi semakin rapat sehinggalah sautu hari aku ditugaskan dikuala lumpur. Aku pon menalipon dia dan memberi tahu yang aku akan berada dikuala lumpur utk 2 malam. kami pon menetapkan hari untuk berjumpa. Aku menunggu dia di perhentian LRT. Bila dia sampai, kulihat dia memakai jeans danT-shirt dan bertudung. Dipendekkan cerita, aku terus ajak dia balik ke tempat aku menginap. Tiada apa2 yang berlaku diantara kami kerana aku ni bulihlah dikatakan gentelmen. hanya pada waktu tidor bila aku sarankan kepada dia disebab kan hotel ni hanya ada satu katil, kita kenalah kongsi tidor bersama. Dia tak kisah. Sebenarnyer dia mempunyai potongan badan yang sangat aku minati. Yang palin aku minat adalah sepasang buah dadanyer. Sungguh mengiurkan. dia memiliki sepasag buad dada yang bulih dikatakan besar, iaitu lebih kurang saiz 36B.

Semasa kami telah tidor, perlahan2 aku cium pipinyer. Aku lihat dia tidak menolak, mungkin dia belum sedar. Tangan aku mula menjalar didalam kemeja T yang dia pakai. Seperti yang aku jangkakan, memang tetek dia besar dan terasa sungguh kenyal...uhhhhhhh...aku mula mengentel2 puting susunyer...kecil tapi seronok!!!!Aku lihat dia sudah tidak tentu arah...aku teruskan ramasan kedua belah tetek dia dan mengentel kedua2 putig dia. Puting nyer semakin keras dan menegang......Batang pelir aku semasa itu pon turut tegang sama...Aku pun mula mencium bibir nyer. Aku rasa itulah pengalamman dia diciumi dimulut kerana respond dia seperti tidak pernah dicium.....Ahhhh, ini adalah pengalamn dia yang pertama dan aku adalah gurunyer.Sambil aku mencium keseluruhan muka dia...tangan aku terus meramas kedua gunung yang sedang mengkar dan perlahan2 aku lurut kan kain batik yang dipakai nyer malam itu dan terus meraba dicelah kelengkang kakinye...OOOhhhhhh...terasa pana dan pussynyer telah mengeluarkan banyak air. respond yang bagus. Aku mulakan rabaan, dan susah juga aku cari biji kelentit dia kerana pantatnyer dipenuhi dengan bulu...satu lagi yang aku minat....akupon terus meletakkan kepadaku dicelah kelengkang nyer setelah aku mengangkang kan kedua belah kakinyer...Sungguh indah apa yang aku dilat dihadapan ku. pantat nyer tembam dan dipenuhi bulu...uhhhhh...tal terkata. Aku pon menjilat pantat nyer dengan rakus....yang paling aku minat ialah menyonyot biji kelentik dia..rasa seolah2 mau saja aku menelan biji mutiara itu.....aku teruskan jilatan sambil salah satu jariku kedalam lubang pantat dia...uhhhhh terasa sunggung panas dan memberahikan.... pantatnyer telah mengeluarkan banyak air...kujilat habis air yang keluar..rasa dan bau yang sangat aku minati......oh yer alamat aku yang lagi satu, avangarde320 diyahoo titikkom.....

Alamak, masa dah sampai utk aku pergi meeting daaa...boss dah tunggu...nampak nyer aku kena sambung cerita ni...jangan kemana2 kay..

byee dulu...

kenangan lalu...
Saya tidak pasti adakah perlu saya menceritakan kisah ini. Ini adalah kisah yang benar-benar berlaku dalam hidup saya. Saya sudah lama membaca kisah-kisah dalam myfirsttime ini. Tetapi tidak terfikir oleh saya untuk menceritakan kisah saya sendiri. Tapi hari ini saya teringin pula berkongsi pengalaman dengan semua pembaca myfirsttime. Apalagi ini adalah kisah benar yang berlaku dalam hidup saya.

Saya memang seorang yang arif tentang seks. Saya telah mengenal seks sejak ditingkatan 3 lagi. Tapi kisah ini bermula ketika saya di tingkatan 6 rendah. Saya berasal dari sebuah kampung yang bolehlah dikatakan jauh dari bandar. Apabila saya ditawarkan untuk ketingkatan 6 saya terpaksa berpindah ke bandar sebab semua sekolah didaerah saya tidak menawarkan kelas untuk tingkatan 6 dalam aliran sains. kerana minat sangat dengan aliran sains maka saya terpaksa berpindah ke bandar.

Pada mulanya saya tinggal diasrama sebab belum biasa dengan keadaan bandar. Tetapi salah seorang untie saya mengajak saya tinggal dengannya.Alasannya saya boleh mengajar anak-anaknya terutama sekali dalam subject Math. Dia mempunyai 3 orang anak. yang sulung lelaki berumur 16 tahun, dan dua orang perempuan, yang kakak berumur 14 tahun dan adik berumur 10 tahun.

Setelah tinggal selama 1 bulan bersama mereka, saya mula mesra dengan kesemua mereka. Saya amat mesra dengan anak untie yang perempuan itu, yang berumur 14 tahun. Mungkin kerana dia selalu bertanyakan soalan, dan minta saya mengajarnya dalam subject Math, maka kamipun terlalu mesra. Biarlah saya namakan anak-anaknya, jeff, jess, dan jerimia.

Nostalgia gila ini bermula apabila pada suatu hari, untie saya dan suaminya mengikut rombongan sebuah persatuan untuk melancong ke pulau bali. Mereka membawa anak bungsu mereka.
Jadi tinggallah kami bertiga, saya, anak lelakinya dan jess. Saya diminta untuk menjaga mereka berdua.

Pada petang itu kami saya dan jeff pergi bermain badminton di dewan berdekatan dengan rumah. Kami bermain selama 3 jam. Saya terlalu letih. Selepas itu kamipun balik. Ketika itu jess sedang memasak. Jeff on tv dan lepas tu kamipun tengok satu siaran drama cina. Saya masuk kebilik mengambil tuala dan menlilitkan kepinggak saya seperti sarung. Saya menanggalkan baju dan seluar termasuk seluar dalam saya. Saya ingin untuk kebilik air untuk mandi tetapi jeff memanggil saya untuk menonton satu iklan, racing motor. Sayapun duduk kekerusi lalu terus menonton tv. Saya berbaring di kerusi panjang lalu tertidur. setengah jam kemudian saya dikejutkan oleh jess yang menyuruh saya untuk mandi.

Keesokan harinya selepas balik saya, jess beriya-iya benar untuk menceritakan saya satu perkara katanya. Masa tu hanya saya dan dia saja dirumah tu. Jeff bersekolah sebelah petang. Saya tanya dia apa cerita. katanya dia malu nak cerita . tapi saya paksa juga. katanya abang jangan marah kalau saya cerita. saya pun mengangguk. Katanya dia telah nampak kemaluan saya petang semalam semasa saya tertidur kat kerusi panjang. saya tanya dia macammana boleh nampak. jawabnya tuala yang saya pakai terselak. dia bertanya lagi kecil juga kemaluan saya. saya beritahu dia tu sebab dia tidak keras (stim). Dia tanya bila dia boleh stim. waktu tu saya tidak ada perasaan sangat dengan dia maklumlah diakan cousin saya dan saya menghormati untie saya. saya bagitau dia biasanya kembang waktu pagi atau kalau kena kacau. saya tanya kenapa? dia jawab saja tanya. tiba-tiba saya bertanya, kau mo tengok kah lagi. dia jawab kalau ko nak bagi, saya tengok lah. saya kata ok tengok saja. Sayapun buka seluar saya. dan keluarkan penis saya. dia kata, dia nak tengok yang dah kembang. saya kata ok, saya pun mengoyang-goyangkan penis saya, dan melancapnya. dia kata dia seronok tengok saya buat gitu. lepas tu saya pun rasa seronok juga dan minta dia melancap penis saya. dia setuju saja. Dia mengurutnya, kami berpindah kebilik parentnya. Saya kata ko lancap sampai saya keluar mani. diapun membuat seperti apa yang suruh. Dia meramas-ramasnya penis saya dan mengurutnya turun-naik. tidak lama lepas tu saya pun climak. Dia kata panas juga air mani abang ni. Saya memeluk dia, menyatakan terima kasih. tanpa teringin untuk merosakkan dia. Tak lama lepas tu dia bertanya, kalau perempuan macam dia bolehkah climak macam tu. Saya bagi tau boleh tapi mungkin lama. Dia kata kalau dia nak cuba boleh kah. Saya kata mari kita cuba. Sayapun membuka baju dan seluarnya, hingga dia berbogel habis. saya terus meramas kemaluannya sambil bertanya apa dia rasa. sedap jawabnya. saya terus melakukannya. saya mengesel-geselkan jari saya di kelentitnya. air mazi membanjiri. lebih kurang 30 minit dia menjerit dan tubuhnya menegang. dia memegang tangan saya dan lepas tu dia terkulai saya merasakan dia sudah climak. Lepas tu kami pergi tidur.

Pada petang esoknya kami bercerita tentang hal itu. Dia kata kan siok kalau hari-hari buat. Kami buat kerja tu petang tu. esoknya kami buat lagi. mungkin kerana kami ketagih. tapi kami hanya buat macam tu. dia melancap untuk saya dan saya buat dia climak.

Apabila parents dia balik, kami berhenti buat untuk dua hari, lepas tu kami mencari jalan bagaimana untuk melakukannya. Masa petang biasanya ada 3 orang dalam rumah tu saya, jess dan adik bungsunya. apabila sahaja adik bungsunya tidur kamipun melakukannya. Ini terus berlarutan hingga 4 bulan. namun kami hanya melakukan itu.

Satu hari dia bertanya kalau saya mahu melakukan lebih daripada itu. Mungkin kerana saya kolot saya jawab saya takut dia hamil. dia berjanji saya adalah orang pertama yang akan bersetubuh dengan dia. Dia berjanji akan melakukannya kalau dia dapat melanjutkan pelajarannya ke universiti dan tinggal disana jauh dari familinya. Kami selalu mekhayalkan perkara itu apabila melakukan memuaskan nafsu. Kami amat ketagih hingga kadang-kadang kami berjanji untuk bangun pukul 4 pagi dan pergi kebilik stor untuk melakukannya.

kisah ini berlaku selama 4 tahun. kami telah belajar segala-galanya. bagaimana untuk melakukan oral seks tetapi kami tidak pernah bersetubuh.

Saya telahpun berkerja disebuah syarikat koporat dan dia dapat melanjutkan pelajarannya di um. Saya masih tinggal di rumah auntie saya. Setelah sebulan dia berada di kl dia menyuruh saya untuk datang ke sana. dia mengatakan inilah masa yang kami tunggu-tunggu. dia akan menunaikan janjinya dan kami akan melakukan segala-galanya.

Sayapun beriya-iya sangat untuk pergi kesana.Saya membohongi untie saya dan keluarga saya dengan menyatakan saya pergi berkhemah dan tidak balik selama seminggu.Saya sebenarnya pergi ke kl. Itulah pertama kali saya menaiki kapal terbang dan sampai ke kl. Sesampai sahaja saya disana , dia sudah menunggu saya di airport. Kami menaiki teksi jalan sogo. Kami menginap disebuah hotel berdekatan dengan sogo. Selepas saja saya membuka pintu bilik hotel itu jess terus merangkul saya dan menyatakan kerinduannya. buat pertama kalilah kami melakukan deep kissing walaupun kami selalu memuaskan nafsu kami. Saya merasakan sesuatu yang amat berlainan dan amat menghairahkan saya. Dia memegang penis dan menciumnya sambil berkata, i am waiting for this things to happen sinces ago. dia membogelkan saya. saya hanya berdiam diri. lepas itu dia suck penis saya. sayapun memberikan respon dengan mengurut breast jess. Lepas tu kami berhenti. jess kata, dia betul-betul ingin merasakan kenikmatan saya malam ni. kami pergi mandi sambil berpelukan. Malam tu kami melakukan segala-galanya. Ketika saya mula memasukkan penis saya kedalam pussy dia berkata, i love you so much and i will do this for you forever. Kami sama-sama berlayar hingga kepenghujung. itulah pertama kali kami melakukan persetubuhan setelah sekian lama melakukan oral seks bersama. Saya memancutkan air mani saya kedalam pussy nya. Saya merasakan suatu kenikmatan yang benar-benar nikmat. Seminggu saya disana kami menghabiskan masa didalam bilik saja. kami hanya keluar makan, lepas tu balik kebilik dan melakukan persetubuhan. kalau tak silap saya sehari kami bersetubuh hingga 12 kali, tanpa merasa puas.

Sebulan lepas tu dia minta saya datang kesana lagi. Saya pun datang dan kami berlayar lagi selama 3 hari. Setiap bulan dia minta saya datang sana. Saya menghabiskan duit simpanan saya untuk berjumpa dan melakukan seks dengan jess. Kami amat ketagih. Dia pernah memberitahu saya dia ingin melakukan dengan orang lain dan dia pernah mencubanya melakukan dengan course matenya tetapi dia tidak bernafsu. Dia hanya boleh melakukan dengan saya dan merasa puas.

Dia minta saya untuk berpindah dan mencari rumah sewa sendiri. Sayapun mengikut kata-katanya. Sekarang saya menyewa sebuah bilik dekat dengan office saya. Sewaktu cuti semester dia menghabiskan masa seminggi tinggal dibilik saya, lepas tu barulah jess balik kerumah parentnya.

Kini perkara ini sudah berlaku 6 tahun. kami sama-sama bahagia melakukannya. Saya tidak pernah jatuh cinta dengan orang lain. Saya tidak tahu adakah saya mencintai jess, yang pasti dia adalah first cousin saya dan isteri tidak rasmi saya. Kami sama-sama puas dan berjanji akan terus melakukan perkara ini. Apabila kami bersetubuh saya benar-benar puas.

inilah nostalgia gila yang menhantui saya. Jess is very great. so nice and even i wanted her right now. Dia akan menghabiskan pengajiannya bulan 5 ni. Kami sudah berjanji akan melakukan seks sepuas-puasnya. Walaupun kami masing-masing sudah berkahwin nanti kami akan terus melakukan kegiatan kami. Forever and ever kata jess.


zakar besar ke?

namaku ku An. sebelum aku bercerita lebih panjang, aku nak describe ttg diri aku sikit. masa kat sekolah aku merupakan pelajar tumpuan. aku dikatakan mempunyai muka yg cantik tetapi yg lebih penting mempunyai bodi yg cukup menarik. aku sedar aku memanglah menjadi tumpuan pelajar2 lelaki. tetapi masa tu aku masih tidak berminat utk berkasih kerana aku bercita-cita nak masuk U.


jadi impian aku tercapai tapi setakat masuk uitm aje. aku dihantar ke cawangan yg tak berapa glamour. mula-mula aku rasa kekok sebab disini siswa selalu cuba memikat aku tapi aku buat dek aje. semasa kat hostel ade kawan aku nie bawak buku ttg seks dlm islam. dlm buku tu tulis wanita amat suke kalau lelaki tu bertubuh sasa dan yg lebih penting berzakar besar. jadi impian ku adalah utk mendapat ciri2 lelaki seperti itu.


so ade seorang siswa ni bernama S cuba nak memikat aku tapi alahai badannye tak lah setegap mane tapi taklah gemuk. dalam hati aku kate mesti zakar die tak sebesar mane so aku pun tak layan sangat.tapi muke die handsomelah jugak.
die beruasaha hari2 utk mendapatkan aku. dipendekkan cerita akhirnye aku jatuh hati dgn die. dlam hati kecilku berkate takpelah, kalau itu dah rezeki aku nak buat macam mane.


satu hari di kampus aku ternampak die bermain bolasepak dipadang die tak berbaju, baru aku nampak tubuh die, walau pun tak berapa besar tapi nampak begitu sasa sekali. itu yg memebuatkan aku semakin sayang terhadap S. takpelah kalau zakar die kecik sekalipun.


setelah seminggu berkenalan baru ku tahu yg die juge berasal dari KL. so masa cuti mid term kami balik bersama satu bas, tapi jgn salah anggap kami tak buat ape2 pun sebab ramai lagi kawan yg lain.


dah sampai KL hari2 die call aku. satu hari die ajak aku keluar tengoak wayang. hari tu bukan hari cuti so lenganglah panggung. dlm cinema tu ade beberapa org couple aje.


S membawa aku tempat yg paling belakang dan hujung sekali niat kau memang nak menonton sahaje. jadi bile start aje lampu pun padam permulaan cerita S memegang tangan aku je lepas tu di cube peluk aku dari belakang. aku tak kisahlah sebab kami pun biase buat macam tu. tapi lame2 aku rase jari die cube masuk dlm baju aku , aku cube tolak tapi die tetap berkeras. so aku relakan saje. mule2 memebelai buah dadeku dari luar saje aku terase seperti mimpi saje. lepas tu tangan cube menyeluk baju dalam kutapak tangan sungguh kasar membuatkan bertambah nikmat. die berbisik kat aku die kate puting ku kecil tapi buah dade ku sungguh power. setelah puas die meramas2 buah dadeku aku rase semakin basah seluar dalam ku aku teringin utk memegamg zakarnye tapi aku rase malu. tibe2 die kate u ouas tak kerane sungguh nikmat secara automatik kepala ku menggeleng then S tanye nak lagi nikmat tak aku menggangguk.


so die ajak aku pergi kesatu tempat dlm shopping complex tu gak dekat tangga yg jarang orang lalu. disitulah bermula segalanye. S terus menarik aku dan membuat french kiss sambil tanganye meramas2 punggung ku. aku mula mengerang kenikmatan. kemudiam die menjilat leherku sepuas2nye. then die menyuruh aku membuka bajuku tapi aku malu so terus die manearik baju aku dan tinggallah baju dalam ku yg berwarna hitam itu. after that die terus bukak baju die pulak beraki ku semakin membuak2 melihat bodinye. tanpa membuang mase tangannye terus meramas2 buah dadake dari luar akhirnye die membuka baju dalam ku apa lagi terus die nenjilat menghisap kedua2 buah dade ku.

setelah puas die suruh aku membuka seluar ku, tapi aku cakap aku nak bukak seluar die dulu. die bagi so aku terus memeluk badan die dengan penuh berahi sambil menjilat tubuhnye sikit demi sikit aku turun sampailah ke seluarnye. S ingat aku nak membukak seluarnye terus tapi tak . aku mula pegang zakarnye dari luar saje masa tu aku masih lagi tak tahu saiz sebenar zakarnye dan dalam hati aku masih mengatakan yg saiz konek die mesti kecik. tapi tu semua tak penting bagiku yg penting aku rasa zakar dah dah cukup tegang. aku naik semula keatas dan membuka belt nye dgn mulut saje tapi payah sikit sebab seluar jeans tu keras sikit so tiba2 die tolong memebukakan belt die. then aku sambung buka butang die dgn mulut aku kali nie nerjaye dan unzippedkan pun pakai mulut mase tu aku tengao die dah macam tak tahan lagi. so aku percepatkan aksi ku selepas menarik seliuar jeans die aku nampak selingkar zakar yg sebesar buah timun yg besar aku sungguh2 terperanjat aku menjilat dari luar seluar dalam yg berjenama bum itu. tak tahan aku. lepas tu aku terus menarik seluar dalam nye alangkah terperanjatnye aku melihat zakar S.

ape yg aku fikirkan semua tidak betul sungguhh besar dan panjang zakar S.aku cakap oh besarnye then S tanye aku suka tak, aku tak menjawab dan terus malakukan kerjaku. so firstly aku menjilat buah zakarnye sesekali terdengar gak S mengeluh kenikmatan aku menggenggam zakar S dua tapak tangan aku saje penuh dgn btgnye dan kapala zakarnye terlebih dari tapak tangan ku bayangkanlah betapa pjgnye zakar S. aku megulum zakarnye sepuas puas hati aku. aku cube kulum sampai pangkal zakar S tapi tak berjaya semakin lama semakin laju. S memegang kepala ku saje.


tibe2 S menarik ku berdiri semula die menanggalkan seluar ku dengan rakus sekali dan terus membuka panties ku yg dah basah tu. die mengangkat sebelah kakiku diatas bahunye lalu menjilat habis pantatku yg masi dare lagi. aku mengerang semakin kuat tibe2 aku merase kenikmatan yg tak terhingga sampai terpancut air maniku di muka S.dan S pun berdiri semula. mula2 S dah acukan kepala zakarnye di lubang pantatku sambil menggangkat sebelah kakiku keatas tapi tiba2 dia suruh aku baring dan mengepitkan buah dadeku then die pun masukkan zakarnye di celah lurah buah dadeku yg besar itu. aku dapat merasakan kehangatan zakarnye. semakin lama semakin laju dan aku sudah hampir 4 kali climax. setelah hampir 20 minit menolak dan menarik zakarnye, die suruh aku bangun semula dan suruh aku kembali mengulum zakarnye. kali nie S membantu dgn menolak dan menarik kepala ku. aku pun dgn sepenuh kenikmatan mengulum zakarnye sedalam yg mungkin. semakin lama semakin laju tiba2 aku terdengar nafas S semakin kuat dan die mengerang arghhhhhhhhhh!!! terpancutlah seluruh air maninye yg suam dan pekat itu kemulutku tiada setitik pun yg terkeluar. aku menelan habis air maninye itu kerana amat sayang terhadapnye dan membersihkan kepala zakarnye yg melekit itu. aku tengaok zakar die menurun sikit tapi tetap besar. then S mengucup dahiku the wish me thank you sayang. aku membalas dhn snyuman dan tell him that yg dia yg terbaik dan terpower bagiku.


keesokannye kami bejumpa biasa jer . aku tanye kenapa S tak fuck semalam. die kate yg itu akan dibuktikan pade malam pertame aku berdua. aku tanye die lagi bearape saiz zakar S yg sebenar die menjawab yg die tak pernah ukur dan cakap menerima saje pemberian tuhan. die tanye aku pulak puas tak, aku cakap aku hanye akan mengulum btgnye sahaje dan hanye zakarnye yg boleh menebusi pantatku. besok die telefon aku dan beritahu aku saiz zakarnye iaitu 6 ke 7 inchi dan lebar 3 jari die. aku kate i miss u and your cock everyday. selepas hari itu semiggu sekali kami akan melakukan nye seperti pengalaman aku dan S yg pertama.


cuma satu pesanku jgn sangke lalaki yg bertubuh kecil mempunyai zakar yg kecil contohnye S walaupun taklah berape besar badanye tapi aku sorang yg dapat menikmati kehebatan zakarnye yg pade aku sudah cukup besar dan panjang.


Nurdiyana

Ini Merupakan pengalaman pertama aku melakukan kerja yang tidak pernah aku buat selama ini. Sekarang aku rasa sungguh menyesal tetapi apakan daya, tak guna menyesal lagi kalau dah terlanjur......


Begini ceritanya.... Hari tersebut merupakan hari terakhir aku tinggal bersebelahan rumahnya sebagai seorang jiran. Sebab pada hari itu aku akan berpindah ke tempat lain iaitu di seksyen 9 shah alam. sebelum ni aku tinggal di seksyen 19. NAk di ringkaskan lagi cerita, Pada tengahhari tersebut iaitu pada 15 mei 2000, aku cuma keseorangan sahaja dirumah lamaku untuk mengemas barangan untuk di angkut ke tempat kediamanku yang baru.

Jadi,semasa aku tengah mengemas barang barang tu,aku telefon lah ex jiran aku nie untuk mintak tolong sedikit, suruh die bawakan air dan sedikit alas perut. So masa die datang nie, aku tengah mengemas barang barang aku sendiri. Jadi maklumlah, setiap lelaki mesti ade simpan sekurang kurangnya satu cd lucah. So, cd ni terletak dalam kocek beg aku.Sewaktu aku angkat beg tu, terjatuh lah cd tu depan jiran aku ni, aku pun mintak tolong die suruh angkatkan cd tu, sebenarnye aku pun mula mula tak tau cd tu cd lucah pasal sibuk angkat beg aku tu nak letak kat luar rumah.


Jadi, dia ni pun tengoklah isi cd tu pasal aku buang cover cd tu takut ae orang lain jumpa cd tu. Masa dia bukak isi cd tu dia ternampak tajuk cd tu "amateur sex". Dia pun tanyalah kat aku, cd ni siapa yang punya? Aku pun tergamam bila dia tanya macam tu, secara spontan aku pandang dia dan ambik cd tu dari dia.muka dia merah padam pasal terlihat isi cd tu. Dia minta maaf pada aku pasal bukak isi cd tu tanpa tanye izin aku terlebih dahulu.


Aku cakap "takpe lah pasal ini pun kali terakhir kita berjumpa kan yana?" Dia buat buat takpaham ape yang aku cakap. lepas tu dia kata nak pasang cd tu kat vcd player aku. Itu pun pasal aku belum cabut player aku tu.Dia pun pasang lah cd haram tu. Aku dah sound die awal awal supaya jangan tengok cd tu tapi dia degil juga. Jadi apa aku boleh buat hanya temankan dia tengok cd tu.


Masa starting cd tu dia aku tengok ok lagi, tapi bila time pertengahan cd tu, aku tengok cara dia duduk pun dah lain dah, tadi dia duduk bersila,sekarang kaki dia dah terbukak sikit dah.Aku punya batang dah perlahan lahan bangun dari lamunan dah,masa tu aku dari awal lagi duduk terkangkang,jadi nampak lah batang aku tu menegang kluar sluar track aku tu.


Dia pandang kearah muka aku untuk tanye kenapa diorang sanggup buat cd macam tu, tak pikir nasib diorang? Aku tak jawab, tapi die terpandang batang aku tu. Aku terperasan, aku pandang balik muka dia, cepat cepat die alihkan pandangannya.


aku kata nak pandang pandang ajelah, ape nak dimalukan? Sebenarnye masa tu aku gurau ajelah, terlepas cakap. Jadi diapun tanyalah aku, aku tak kisah ke kalau dia nak lepaskan geram dia dengan aku? Aku pun jawab lah, Awak ni dah tak waras ke? kita ni jiran, mati nanti kalau jiran lain tau mampus kita! dia jawab, takpelah, awak pun dah nak pindah, last time kita berjumpa, dulu kecik kecik kita berkawan skarang ni saya rasa kita dah cukup matang.


Aku paham maksud dia.Dia pun mula rapat dengan aku,Aku pun biar ajelah pasal ingatkan dia saje aje nak rapat dengan aku,tapi lama kelamaan dia macam cacing kepanasan,tak boleh duduk diam,Aku cakap dengan dia kalau tak tahan pegilah tandas.Dia cakap saya tak tahan lain,bukannye nak ke tandas.Dia pun mulalah meraba paha aku.Aku terkejut masa tu,tak pernah aku terfikir pasal sex dengan dia sebelum ni.dia pun makin berani,cuba menaikkan nafsu aku dengan meraba raba batang ku,aku membalas "jemputan dia".Aku pun mengusap pipi nya dan cakap,maafkan saya kalau sayya buat benda ni keatas awak.Dia faham,Dia seperti merelakan tubuhnya dimamah oleh aku.Aku mulakan dengan mulutnya.Aku kucup beberapa kali sampai dia rimas.Dia mengerang kesedapan.Sambil aku bercium jari jemari aku gatal merayap ke payudaranya,dapat ku rasa putingnya yang dah mengeras macam buah anggur tu.


Aku pun tarik mulut aku dan cakap yang aku nak buka baju dia.Dia mengangguk,rela disetubuhi oleh ku.Aku cuba jadi gentlemen,secara perlahan aku buaka bajut shirt nya,nampak lah buah dada nya yang mengeras tu,coli dia pun macam dah nak putus,Aku bukak cangkuk coli nya.Buah tersebut macam hidup,melompat kluar dari kulitnya.aku jilat sepuas puasnya,ini lah permata setiap lelaki.aku buka seluar aku pual.

Dia melihat dengan tajam.Dah tegang dah massa tu.Aku cepat cepat suakan batang ku ke mulutnya.dia tak menolak.Dia mengulum sekejap saja.Pasal aku kata aku nak jelajah gua nya.dia senyum.dia kata teruskan.aku pun benamkan mulutku ke pantatnya.dia mengerng kesakitan kerana aku gigit kelentitnya.dia kata "ahhh perlahan sikit,takut berdarah"aku tak hiraukan permintaan tersebut.terus dengan kerja tadi.dia terlonjak sambil mengerang kesedapan.Air mazinya terpancut,dia climax,aku terus hirup air tersebut.dia sempat angkat muka dah senyum pada aku.Aku angkat beg aku tadi,letak bawah papan punggungnya.aku pun melutut.

aku geselkan kepala kote ku ke bibir pantatnya.dia menggeliat.aku terus terjah batangku ke dalam lurahnya.dia terkejut pasal dia masih ada dara.aku dayung dengan perlahan.sempit pasal dia masih dara.umur baru 16 thn.dia kata batang aku besar sangat samai dia tak boleh nak tierima nya.aku teruskan dayungan.Batangku ku tusuk sedalam yang boleh.Aku jumpa daranya.Dia minta belas kasihan dari pada ku.aku endahkan permintaannya.terusaku tusuk dalam dalam.prak,aku rasa ade benda koyak,dia spontan menjerit kesakitan,aku tutup mulutnya,dia merengek kesakitan.air matanya meleleh jatuh ke pipinya.

aku rehat sekejap.biar darah dara nya kluar sekejap.Aku teruskan adegan tadi,aku kata aku nak pancut dah,dia kata pancut saja lah,aku pun pancu lah dalam lurahnya.dia kata ade benda panas masuk dalam pantat dia.aku kata itu air mani aku.dia senyum.aku nampak air mani aku kluar dengan darah pantatnya.dia kata dia sedih pasal dah hilang dara.Tapi lepas tuh pintu diketuk orang.aku tak tau apa nak buat.aku pakai baju dan buka pintu.awek tu pun dah siap pakai baju dah.mak ddia datang nak tengok aku buat apa.aku relax aje..itulah pengalaman aku yang pertama.smpai sekaranag aku masih contact ngan dia.


budak jantan

Masa tu aku pergi rumah kawan aku. Masa sampai rumah kawan aku ni, kebetulan cuma tinggal dia ngan emak dia saja. Umur emak dia adalah lebih kurang 50 tahun dan member aku ni anak nombor 2. Kakak dia dah kawin dan ikut laki dia. Adik perempuan dia pulak tinggal di asrama baru di tingkatan 4. Masa tu bapak dia pun takde pergi kerja.

Tiba-tiba member aku cakap dia nak pergi pekan sekejap nak beli barang sikit. Adalah dalam sejam jugak. Jadi dia suruh aku tunggu di rumah sebab aku baru sampai dari jauh.

Lepas dia blah aku cuma relaks sambil baca majalah dekat rung tamu. Emak dia pulak tengah bantai makan nasi dekat dapur. Ada jugak dia ajak aku tapi aku cakap dah makan. Aku panggil emak dia ni mak ngah.

Tetiba aje telipon bunyi dan mak ngah datang angkat. Mak ngah ni tak lah lawa. Dah tua pun. Tapi dah dasar aku ni jantan aku perati lah jugak tetek mak ngah yang besar tu. Mak ngah ni badan berisi sikit. Aku dapat satu idea baik punya. Aku buat-buat nak ke tandas tapi masa lalu dekat meja makan di dapur, aku bubuh dalam gelas minuman mak ngah ubat tidur yang memang ada aku bawa selalu.

Lepas abis telipon mak ngah pun sambung makan balik. Lepas basuh pinggan aku tengok mak ngah masuk dalam bilik. 5 minit kemudian aku follow ke pintu bilik dan nampak mak ngah dah terlentang tanpa sempat tutup pintu. Dah mengantuk sangatlah tu. Aku buat-buat pangil nama dia. Lepas tu aku pergi dekat sikit dah cuba kuis kaki mak ngah. Aku rasa dah boleh start projek. Kebetulan bilik tu terletak di bahagian hadapan rumah. Jadi kalau ada sesiapa datang sempatlah aku cover line.

Mula-mula aku cium bibir mak ngah. Walaupun masih ada bau lauk tapi aku teruskan jugak sebab aku belum pernah cium orang. Lepas tu aku ramas kedua-dua belah tetek emak dia yang masih ditutupi t-shirt dan coli. Aku pun mula bukak baju mak ngah dan terus tanggalkan coli hitamnya. Nampaklah teteknya yang masih pejal dan besar tu. Aku tanggalkan pulak kain batik dan seluar dalam mak ngah. Lepas tu aku terus jilat cipap mak ngah. Lepas puas main cipap dia aku nyonyot pulak tetek dia. Kemudian aku jolok batang aku dalam mulut mak ngah tapi sekejap saja sebab kurang selesa. Maklumlah dia tengah pengsan tu. Jadi aku pun terus jolok cipap mak ngah sambil tangan aku meramas tetek di. bila dah sampai chorus saja aku terus lepas dalam. Dah tua ni tak kan nak beranak lagi kut. lepas tu aku angkat peha mak ngah ke atas dan aku jolok pulak bontot dia sambil bunyikan efek orang tengah beromen. Bila dah sampai chorus aku pun lepaskan ke perut mak ngah. Bila dah puas aku pergi ambik kamera dalam beg aku dan ambik 10 posing menarik daripada mak ngah. Lepas aku pakaikan semula pakaiannya aku bukak almari mak ngah. Aku pilih sehelai coli satin warna merah sebagai kenang-kenangan.

Lepas member aku balik aku buat-buat tidur di kusyen luar sambil mengidamkan cipap adik dia pulak. Semoga berjaya.


cikgu zaharah

Aku ada seorang guru,namanya Zaharah. Dia tak pakai tudung.Very cute and short. One day, aku pergi jumpa dia di lab. Masa tu, cuma aku dengannya saja. Tengah kami bincang, tiba-tiba, kakinya tersepak kakiku. Aku pun hairan satu macam. Dia tersenyum malu. Aku pun ikut senyum. Lama-lama, dia gosok-gosokkan kakinya pada kaki aku. Lepas tu, raba-raba seluarku. Batang aku jadi tegak.Nafasku tercungap-cungap. Kemudian, entah macam mana,kami bercumbu-cumbuan. Tak pernah aku lihat Cikgu Zaharah sebegitu ghairah. Sambil kami bercumbuan, dia mengusap rambutku dan dadaku lalu membuka butang bajuku. Masa itu, dia pakai kebaya dan aku nampak branya yang warna coklat. Teteknya taklah besar sangat.Aku segera membuka kebayanya dan menaggalkan branya itu. Lalu aku meramas tetek cikgu Zaharah yang bernipple besar itu. Dia merengek-rengek kepuasan.

Oooooooh...Aaah
sedap...kuat lagi!! Aku pun menghisap putingnya yang pink itu dan lagi kuat dia terjerit-jerit. Lepas itu, tangannya meramas batangku yang telah tegak hampir 90 darjah. Aku pun tanyalah," Nak hisap batang saya, cikgu?" Dia mengangguk. Lalu dia kulum batangku dengan bibirnya yang penuh sensuos itu. Hampir 15 minit dia hisap batang aku, sampai aku tak tahan lalu terpancut air mani ke dalam. Dia telan dengan rela. Setelah kempis batangku, kami berehat sebentar sambil mendakap each other. Katanya, aku lagi kuat daripada suaminya. Setelah batang ku tegak balik, I terus buka coli hitamnya. Aku nampak bulunya sangat lebat dari pantat hingga ke dubur. Aku bertambah terangsang. Secara automatik, dia kangkang kakinya dan menggunakan jarinya untuk stretch dia punya clitoris. Aku masukkan dua batang jariku dan mengurut-urutnya. AAAAAAAH UUUUMPH sedap kuat lagi. Masa itu, dia telah menggeliat seluruh badan. Aku jilat cipapnya.

SEEDAP.......Aaaaaaaaaaaaaaah, jeritnya.
lubangnya telahpun basah dangan air mazi yang banyak.Aku dah tak tahan lagi lalu kumasukkan batangku ke dalam. Aku aim kat biji kelentitnya. Kemudian aku sorong dan tarik dengan kuat. Zaharah terus buang sandalnya lalu mengepit kakinya pada punggung aku. Kami berdayung lama sampai dia cum dulu.


cikgu normala
kat sekolah aku ni ada sorang cikgu ni yang mukanya boleh lah dikatakan lawa.Dia nie selalu memakai baju kurung ke sekolah tapi aku tak tahu kenapa aku minat sangat kat dia nie. aku selalu nampak bentuk teteknya dari luar bila angin bertiup.aku selalu balik melancap bayangkan aku tengah beromen dengan dia nie.
aku selalu amik peluang berjalan di belakangnya dan menggeselkan kote aku kat bontotnya.
cikgu ni ada 5 orang anak dah.

satu hari aku lupa nak hantar kerja yg diberinya,lalu aku pun pergi ke ruymahnya.apabila aku masuk ke rumahnya tiada siapa yg tinngal hanyalah cikkguku seorang.Tiba-tiba bukuku terjatuh di depannya lalu dia pun tunduk .bila dia tunduk nampaklah teteknya yang ditutupi oleh bra nya. aku hilang pertimbangan terus pegang teteknya itu. kami saling berpandangan aku lalu memeluknya dan mencium bibirnya .cikguku itu melawan dia mengatakan dia sudah berkahwin tetapi saya merayu kepadanya sambil memicit teteknya dan dia mula mengeluh.Aku pun membuka bajunya dan tersembullah 2 teteknya. aku lantas mencapai branya lalu membukanya.aku lihat sepasang tetek yang besar dan gebu putingnya pink dan koteku makin stim. Aku lantas menghisap teteknya dan lantas membuka kainnya sambil menggagau dia punya burit .aku lihat tanganku mula basah dan lantas aku turunkan kepalaku ke buritnya lalu menghisapnya dan menyedut air klimaxnya . aku makin stim apabila terdengan dia mengeluh aaaaaaaaaaaaahhhhhh sedaaaaaaaaaaaaaapppp,kkkkuuuaat llaaagi ffaarrrreq(nama samaran)aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh,aku terus menjilat buritnya sampai 15 minit.
Tiba tiba aku telah ditolak dan cikguku terus membuka seluarku lalu mengulum koteku
aku tidak tahan dan terus melepaskan air maniku ke dalam mulutnya



apabila koteku dah mula stim aku terus menusuk koteku ke dalam burit cikguku itu lalu terdengarlah aaahhhhh,ooohhhhyyyeeeaah,succcckkkk,aaahhhhhhhh aku terus mendayung dan terus mendayung lalu cikguku menjerit cceeppaat cikkgu daah nakkkkkelluaar lalu terasalah cecair ang panas mengalir keluar aku pun terus mendayung dan aku terasa nak keluar dan cikkguku sekali lagi menjerit nnnaaak keluuuarrr lalu aku pun memancutkan air maniku ke dalam burit ccikguku dan aku pun terus ke bilik air untuk mandi dan semasa mandi terjadi lagi perkara seperti ini dlm bilik air.

1 comment:

aku said...

Bahaya Satu Klik

KERANA SATU KLIK MALAPETAKA BERTERUSAN DITERIMA HINGGA HARI KIAMAT

Oleh: Ismail Abu Bakar

Di zaman ICT dan Globalisasi ini kemudahan komputer dan email hampir ada pada setiap orang yang bekerja di sektor swasta juga kerajaan termasuk kepada pelajar-pelajar di kolej dan universiti. Kemudahan internet yang disediakan dengan kadar yang semakin munasabah menyebabkan kemudahan email ini menjadi semakin popular.Pernahkah kita terfikir dengan satu “KLIK” sahaja akan menyebabkan mencurah-curah dosa yang di terima secara berterusan hingga hari kiamat.

Apa yang penulis akan bincangkan adalah berdasarkan dua buah Hadis Sahih berikut.

Mahfumnya::

Ibnu Mas’ud r.a. berkata: Bersabda Nabi s.a.w. : “Tiada suatu jiwa yang terbunuh dengan penganiayaan, melainkan putera Adam yang pertama dahulu itu mendapat bahagian dari penumpahan darah itu, kerana ia yang pertama membuka jalan untuk penumpahan darah.”(Diriwayatkan oleh Imam Bukhari dan Imam Muslim)

Yang dimaksudkan di dalam hadis ini adalah kisah pembunuhan Qabil terhadap Habil kerana Qabil dengki terhadap Habil yang berkahwin dengan kembarnya yang lebih cantik.

Mahfumnya:

Abu Hurairah r.a. berkata: Rasulullah s.a.w. bersabda: “Sesiapa yang mengajak kejalan hidayat, maka baginya dari pahala seperti pahala (sebanyak pahala)pengikutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dari pahala mereka. Dan sesiapa yang mengajak ke jalan sesat, maka menanggung dosa sebanyak dosa-dosa pengikutnya, dengan tidak mengurangi dari dosa-dosa mereka sedikit pun.

(Diriwayatkan oleh Imam Muslim)

Bagi memudahkan kefahaman akan maksud hadis-hadis di atas dan berkaitan dengan konteks kehidupan kita pada zaman ICT ini, mari kita ambil iktibar dari kisah berikut. Zack baharu tamat belajar di sebuah universiti kemudian di terima bekerja di sebuah syarikat ICT. Setiap pekerja dibekalkan dengan komputer, alamat email dan internet akses bagi memudahkan urusan kerja seharian.Zack mempunyai ramai kawan dan mereka berhubung melalui email setiap hari. Masa lapang Zack diisi dengan melayari laman web lucah. Kegemarannya ialah memuat turun (download) gambar-gambar lucah itu kemudian berkongsi dengan kawan-kawannya melalui email. Dia mempunyai “email group” dan ada 50 alamat email kawan-kawannya di dalam “emailgroup” tersebut.

Sekali menghantar email, dia akan menghantar kepada “emailgroup” tersebut.Selain daripada itu dia juga suka menghantar semula email yang diterima daripada rakan yang lain ke “emailgroup”. Di antara kandungan email itu adalah kisah-kisah yang mengaibkan seseorang seperti video klip bercium di dalam lif, kisah seluar dalam yang dijumpai di dalam periuk di restoran mamak dan seumpamanya lagi yang kebanyakannya adalah perkara-perkara yang nafsu kita seronok membacanya dan melihatnya tetapi hukumnya adalah jelas haram di sisi syariat Islam.

Pada suatu hari ketika pulang dari tempat kerja Zack terlibat dengan kemalangan jalan raya dan kembali kerahmatullah di tempat kejadian.

Di dalam Islam telah sepakat ulama’ bahawa hukum melihat gambar-gambar lucah, menyebarkan fitnah, membuka aib dan seumpamanya adalah haram serta berdosa kepada mereka yang melakukannya dan menyebarkannya.Untuk memudahkan kefahaman, katakan Zack telah mendapat satu dosa kerana menghantar gambar-gambar lucah kepada kawan-kawannya. Gambar tersebut diterima oleh 50 orang kawan-kawannya melalui email. Kesemua kawan-kawannya seronok dengan gambar tersebut dan meredai perbuatan Zack maka setiap kawannya mendapat satu dosa manakala dosa setiap kawannya itu juga diberikan kepada Zack jadilah sekarang dosa Zack 1+50 = 51.Setiap kawan-kawan Zack itu pula menghantar gambar tersebut kepada 10 orang lagi,maka sekarang dosa Zack akan bertambah lagi menjadi 1+50+500=551 dosa. Kemudian setiap sepuluh orang itu menghantar lagi kepada 10 orang yang lain, bertambahlah dosa Zack menjadi 1+50+500=5551. Begitulah seterusnya.


Zack telah meninggal dunia, email nya masih lagi tersebar, maka akan berterusanlah dia mendapat dosa selagi email itu berlegar di ruang cyber hingga hari kiamat. Begitulah iktibar yang boleh diambil daripada apa yang berlaku kepada Qabil, setiap jiwa yang mati dibunuh kerana hasad dengki manusia, maka dosa membunuh itu akan juga sampai kepada Qabil hingga hari kiamat. Bayangkanlah berapa ramaikah jiwa yang telah

kena bunuh dengan zalim sejak dari zaman nabi Adam hingga sekarang? Dan berapakah dosa yang terpaksa ditanggung oleh Qabil di akhirat kelak?

Berbalik kepada kisah Zack, katakan sebelum meninggal dunia, Zack telah sempat bertaubat, insya’Allah dosa manusia terus dengan Allah, seperti meninggalkan puasa, zakat dan solat fardu akan Allah ampunkan tetapi dosa kita sesama manusia hanya Allah akan ampunkan bila insan tersebut mengampunkan kita. Zack telah menyebarkan perkara

yang menyebabkan orang lain berdosa, bagaimanakah dia nak mintak ampun dengan semua yang menerima email tersebut? Selagi mereka semua tidak mengampunkan Zack maka selagi itulah dia akan terima dosa hingga kiamat kelak.

Inilah malapetaka yang sangat besar pada zaman ICT ini. Dengan sekali klik sahaja saham dosa akan mencurah-curah sampai kepada kita. Sebab itu setiap kali apabila kita menerima email, hendaklah berhati-hati, jika kandungan email itu adalah gambar lucah atau yang mengaibkan seseorang muslim lain atau sesuatu fitnah hendaklah segera dibuang dan jangan ada sedetik pun didalam hati untuk seronok dengan benda yang haram bagi mengelakkan kita dan pengirim dari berdosa.

Yang sebaiknya jika yang diterima itu haram, nasihatkanlah pengirim supaya bertaubat dan berhati-hati di masa-masa akan datang.

Sebaliknya jika kita menyebarkan perkara-perkara yang baik dan diredai oleh Allah SWT yang pastinya ganjaran pahala yang di terima pasti mencurah-curah selagi ia masih terus di sebarkan.

Wallahhu’alam